RavenE Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (Först, tro inte att jag är kristen!!) Jag såg för ett tag sedan en medlem som hade en signatur där det var bild på en man, och på bilden stog det "Only God Can Judge Me"...är det ngn som har den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (Först, tro inte att jag är kristen!!) Jag såg för ett tag sedan en medlem som hade en signatur där det var bild på en man, och på bilden stog det "Only God Can Judge Me"...är det ngn som har den bilden? Kan försäkra mig på att Cortez har den, för det var 2Pac på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (Först, tro inte att jag är kristen!!) Jag såg för ett tag sedan en medlem som hade en signatur där det var bild på en man, och på bilden stog det "Only God Can Judge Me"...är det ngn som har den bilden? En kristen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (Först, tro inte att jag är kristen!!) Jag såg för ett tag sedan en medlem som hade en signatur där det var bild på en man, och på bilden stog det "Only God Can Judge Me"...är det ngn som har den bilden? Varför skulle man tro att du är kristen, och om du skulle varam det, who cares? Känner många kristna, de är riktiga mesar,men schyssta! bwoahahahaha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Varför skulle man tro att du är kristen, och om du skulle varam det, who cares? Känner många kristna, de är riktiga mesar,men schyssta! bwoahahahaha!! Jajaja....men jag ville bara skriva det...för jag var nyss i en diskution som handlade lite om det.... (Se min tråd lite längre ned) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tupac var muslim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tupac var muslim Tupac är muslim //Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Tupac är muslim //Cortez Allahu Akbar! Redigerad 16 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Allahu Akbar! Namnet eller vad det var lät som "Aller hur Mackbar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) OK! No more off topic... There ya go! Edit: Kass kvalité, ska se om jag hittar bättre! Redigerad 16 maj, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 OK! No more off topic... There ya go! Edit: Kass kvalité, ska se om jag hittar bättre! Tack för bilden!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tupac är muslim //Cortez Tupac hade ingen religion, han trodde bara på Gud. Han har sagt att hans tro på Gud stärktes när han blev skjuten 5 ggr 94', och överlevde. Ajuste, bilden... Har ett exemplar av den. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...Tupac_-_god.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ajuste, bilden... Har ett exemplar av den. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...Tupac_-_god.jpg Tackar!! Har du ngt fotoprogram, så att du (eller ngn annan) kan klippa bilden så att man bara ser hans huvud, och texten? Ska ha bilden på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts