Funnylin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Men, hur kunde jag låta som en religiös fundamentalist genom den utläggningen? Du har taskig fantasi, eller nåt. Du missförtod mig, käre Watson. Jag kom bara att tänka på det när du sa "Du lever bara en gång, sedan ligger du i jorden och är död. Du måste tro så." Alltså idioter som inte kan hålla sin tro för sig själva utan måste predika för alla andra vad som är rätt och fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Du missförtod mig, käre Watson. Jag kom bara att tänka på det när du sa "Du lever bara en gång, sedan ligger du i jorden och är död. Du måste tro så." Alltså idioter som inte kan hålla sin tro för sig själva utan måste predika för alla andra vad som är rätt och fel. No problem. Men alla vet väl att man hamnar i helvetet om man någon gång masturberat eller arbetat på en söndag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Alltså idioter som inte kan hålla sin tro för sig själva utan måste predika för alla andra vad som är rätt och fel. Haha, nu blev jag en hycklare. Försvar: Folk får tro vad dom vill, när dom vill, hur dom vill. Folk får hänge sig åt religioner bäst dom vill. Jag ska inte säga att det är rätt eller fel. Bara att religion är något jag inte gillar... Edit: Fast det är mest folk som går runt och säger "you're going to hell" för något dom anser är en synd - som jag syftade på. Men alla vet väl att man hamnar i helvetet om man någon gång masturberat eller arbetat på en söndag? Är inte det en självklarhet? btw: Jag kallar dig käre Watson från och med nu! Lista: Frenzy - Pacman Kichlofsky HOWHOW - Howhow med versaler (Möjligen Sara, jag är inte riktigt klar över det ännu. ) Ebeeto - Käre Watson I'm on fire... Edit: Jag svamlar. Please shoot me. Redigerad 16 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 btw: Jag kallar dig käre Watson från och med nu! Sött. Men jag kommer fortfarande se dig som min drottning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Om folk retar dig kan du ju alltid vända på korset så tror de att du är satanist. Haha!! Dagens bästa tips! Menar du att jag bara ska vända det "bak-o-fram" eller "upp-o-ned"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Religon sucks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Haha!! Dagens bästa tips! Menar du att jag bara ska vända det "bak-o-fram" eller "upp-o-ned"? Upp och ned:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Nej, jag blev inte retad, tog dock av det själv sen... Redigerad 17 maj, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Kors äcklar mig och jag tycker det är en ful symbol som står för förtryck och okunskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Min kompis har haft det i tre år. Jag har aldrig hört honom blivit retad för det. Dock är det vissa som har dragit skämt, men inga skämt som inte killen som bär det också skrattade med i . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts