Jump to content

Ni som HAR konfirmerat er:

RavenE
 Share

Recommended Posts

Men, hur kunde jag låta som en religiös fundamentalist genom den utläggningen? Du har taskig fantasi, eller nåt. :rolleyes:

Du missförtod mig, käre Watson. Jag kom bara att tänka på det när du sa "Du lever bara en gång, sedan ligger du i jorden och är död. Du måste tro så."

Alltså idioter som inte kan hålla sin tro för sig själva utan måste predika för alla andra vad som är rätt och fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Du missförtod mig, käre Watson. Jag kom bara att tänka på det när du sa "Du lever bara en gång, sedan ligger du i jorden och är död. Du måste tro så."

Alltså idioter som inte kan hålla sin tro för sig själva utan måste predika för alla andra vad som är rätt och fel.

No problem. Men alla vet väl att man hamnar i helvetet om man någon gång masturberat eller arbetat på en söndag? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, nu blev jag en hycklare. -_-

Försvar: Folk får tro vad dom vill, när dom vill, hur dom vill. Folk får hänge sig åt religioner bäst dom vill. Jag ska inte säga att det är rätt eller fel. Bara att religion är något jag inte gillar... ^_^

Edit: Fast det är mest folk som går runt och säger "you're going to hell" för något dom anser är en synd - som jag syftade på. :rolleyes:

Men alla vet väl att man hamnar i helvetet om man någon gång masturberat eller arbetat på en söndag?

Är inte det en självklarhet? :)

btw: Jag kallar dig käre Watson från och med nu!

Lista:

Frenzy - Pacman Kichlofsky

HOWHOW - Howhow med versaler (Möjligen Sara, jag är inte riktigt klar över det ännu. ;) )

Ebeeto - Käre Watson

I'm on fire...

Edit: Jag svamlar. Please shoot me.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor