RavenE Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Jag ska snart Konfirmera mig, och ska få ett sånnt där kors i halsband. Ni som har konfirmerat er, och fått kors i halsband, har ni blivit "retade" för att ni bär halsband med ett kors? ungefär ett sånnt här ska jag få, fast i silver Redigerad 16 maj, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag ska snart Konfirmera mig, och ska få ett sånnt där kors i halsband. Ni som har konfirmerat er, och fått kors i halsband, har ni blivit "retade" för att ni bär halsband med ett kors? Vet inte, jag fick inget kristet skit Men min kompis blev inte retad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Måste man vara konfirmerad för att bära halsband med kors? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nope ingen bryr sig Bara slå dom om dom retar dig Ska du inte få något mer ? säg vad Ja fick en klocka(dyr) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Vet inte, jag fick inget kristet skit Men min kompis blev inte retad. Okej Hoppas att inte jag heller blir retad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Måste man vara konfirmerad för att bära halsband med kors? Nää...men jag skrev det iaf... (Hör inte till quoten): Det jag menar med retad, är typ: "Haha...är du kristen?" "Jävla kristna tönt"..typ ngt sånt Sorry för dubbelpost... Redigerad 16 maj, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Det jag menar med retad, är typ: "Haha...är du kristen?" "Jävla kristna tönt"..typ ngt sånt Varför bry sig? Blir du retad, ignorera de som retas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Varför bry sig? Blir du retad, ignorera de som retas. Jo...men jag är så känslig.. inga dumma kommentarer nu Redigerad 16 maj, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Fick allt jag pekade på som liten, så jag behövde inte konfirmera mig hade iof inte gjort det även fast jag inte fått allt jag pekade på. Dock har jag ett antal kompisar som gjort det, glad för deras skull Hatar gud, kyrkan, religioner m.m. Redigerad 16 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Fick allt jag pekade på som liten, så jag behövde inte konfirmera mig hade iof inte gjort det även fast jag inte fått allt jag pekade på. Dock har jag ett antal kompisar som gjort det, glad för deras skull Hatar gud, kyrkan, religioner m.m. Hmm....måste vara tråkigt att få allt man pekar på...då har man inget att se fram emot... Sorry för OFFTOPIC!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jo...men jag är så känslig.. Jag tror faktiskt inte det är någon som bryr sig, och är det de så är den personen enbart övernaturligt omogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Jag tror faktiskt inte det är någon som bryr sig, och är det de så är den personen enbart övernaturligt omogen. Haha...du har så bra svar du Azore!! (Smilisen var för ditt svar, inte för dig ) Edit: Hmm...kanske lät uppkäftigt det där... Redigerad 16 maj, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag gjorde det aldrig men mina kompisar vart inte mobbade för det, vet inte ens om dom fick ett kors med, men dom fick iaf halsband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Vet flera som har kors, ingen har blivit retade för det. Vad är det töntiga med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Vet flera som har kors, ingen har blivit retade för det. Vad är det töntiga med det? Att gå runt och tro på något som inte finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Att gå runt och tro på något som inte finns? Bara för att du inte tror på det så betyder det inte att det inte finns. EDIT: finns asmånga kors som är coola (halsband) Redigerad 16 maj, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag fick en klocka, så det fanns inte så mycket att bli retad för. Jag tycker alla ska ta chansen at konfirmera sig, det är varken töntigt eller tråkigt. Allt jag fick var nya vänner ,presenter och massa god mat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nope ingen bryr sig Bara slå dom om dom retar dig Ska du inte få något mer ? säg vad Ja fick en klocka(dyr) Offtopic: För stor signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Listen up, son! Om du nu ska ha ett kors så ska det inte vara ett sånt där tjejigt krafs. Här har du tha real deal: http://www.thugfashion.com/Images/Pendants/Images/pen690.jpg Kombinera med en isad kedja: http://www.thugfashion.com/Images/Chains/Images/nec554.jpg Och kanske en ring: http://www.thugfashion.com/Images/Rings/Images/ring515.jpg Så ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Najj va soft sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts