notorius Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag har kommit till LV och klarat ganska många uppdrag där, men jag får fortfarande inte gå in på DS i Rodeo i LS Kan någon förklara varför det inte går eller pricka ut på en karta vart det finns DS affärer i LV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Du måste ha kommit så pass långt i storyn att du kommit tillbaka till Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Sök för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag har kommit till LV och klarat ganska många uppdrag där, men jag får fortfarande inte gå in på DS i Rodeo i LS Kan någon förklara varför det inte går eller pricka ut på en karta vart det finns DS affärer i LV? .den öppnar när du har klarat "a home in the hills". det uppdraget kommer du få när du [kommer tillbaka till los santos] Sök för fan! men gå o lägg dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 men gå o lägg dig! Han har faktiskt rätt, det finns hur många topics om detta som helst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Är jag den enda som INTE stör mig på folk som frågar en sak som många andra frågar ? EDIT: Affären öppnar efter uppdraget " a home in the hills ". Varning dom som om inte vill veta vad som händer i uppdraget läs ej under här. Det är när du åker med flygplan tillbaka till Los Santos och hoppar fallskärm med 5 andra snubbar ner på " Mad Dogs " hus och ska ta tillbaka det från ett gäng som tagit över det. Redigerad 17 maj, 2005 av JoinAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Han har faktiskt rätt, det finns hur många topics om detta som helst! Jo men jag blir så trött på att vissa ska vara så otrevliga! folk klagar på att det andra är otrevliga och här är ett tydligt exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Är jag den enda som INTE stör mig på folk som frågar en sak som många andra frågar ? EDIT: Affären öppnar efter uppdraget " a home in the hills ". Varning dom som om inte vill veta vad som händer i uppdraget läs ej under här. Det är när du åker med flygplan tillbaka till Los Santos och hoppar fallskärm med 5 andra snubbar ner på " Mad Dogs " hus och ska ta tillbaka det från ett gäng som tagit över det. Mm precis.. dom orkar skriva "Sök för fan" m.m. men inte a home in the hills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Visst kan det vara störigt med samma trådar om och om igen, men vill man påpeka det kan man isf göra det med ett trevligare språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts