Danne Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Vad är det för skilnad när det blinkar lång samt och nbär det blinkar snabbt? Och jag undrar varför den slutar blinka och sen när man vänder så börjar det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Snabbt = Vända om helt vanligt = sväng Båda två på samma gång = Du är framme Sen fattar jag inte vad du menar sen?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Getaway e ju nästan lika bra som GTAVC/GTA3. =) Igår så hittade jag en Gokart, Lotus Elise, TVR cerbera, och en vit Nissan skyline... =) Och en stylad peugeot oxå. Nä nu måste jag dra å hitta en Lotus esprit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Dom har jag oxo hittat, det finns en Golfbil, Daihatsu van med gräs där bak, och en Tank!! Kommer inte ihåg fler!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Tanken har jag oxå hittat med den va ju tråkig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Nä, den kunde ju skjuta!! Genom att trycka R3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Nä, den kunde ju skjuta!! Genom att trycka R3 fan va ballt.. det måste jag testa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Var hittar man Tanken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Var hittar man Tanken? I närheten av Buckingham palace. Men man kunde inte skjuta med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 31 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2002 Det kan man visst! Men inte när man står stilla!! Det var kanske L3 då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurkan Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Det kan man visst! Men inte när man står stilla!! Det var kanske L3 då!! nej det funkar inte inte =( Du måste ha hört nåm kulspruta som averkades av "soho boys" eller dylikt.. mvh / Jiimmy.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2003 Nej, den skjuter inte kanske, men det kommer ett stort eldmoln ca 10 meter framför en!! Det är säkert!! Det låter inte heller som en AK-47, Shotgun eller Glock 17!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts