SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Du menar alltså att, om man använder sig av en vibb blir man automatiskt en fjortis? Låter rätt ologiskt. Det har jag inget svar på då jag ej använder dessa vibbar. Därimot finns det andra bättre funktioner. Jaja, skit samma.. Är bara tvungen att tillägga att det är bara fjortisar som är dumma nog att tycka att det är kul att skicka en vibb, en vanlig människa brukar ha bättre saker för sig. SLUT PÅ OFFTOPIC!! Svara på min fråga nu Redigerad 16 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 MEN LÄS VAD JAG SKREV?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) MEN LÄS VAD JAG SKREV?!? Nu ska vi inte hetsa upp oss Redigerad 16 maj, 2005 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Det finns en patch som gör att man fortfarande kan andvända 6.2 utan att uppdatera, fanns för ett tag sen på http://www.mess.be/ Själv så andvänder man 7.0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 MEN LÄS VAD JAG SKREV?!? DU UPPDATERAR DEN TILL 7.0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 INTE OM DU TANKAT FRÅN MICROSOFT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 INTE OM DU TANKAT FRÅN MICROSOFT! KAN NI SLUTA SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER?! *lol* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 INTE OM DU TANKAT FRÅN MICROSOFT! http://www.beffo2.mine.nu/gtasajten/uppdatera.jpg OWNED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jete owned, tryck Ok så får vi se vad som händer! Jo, den kommer tanka en NYARE version av 6.2!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Jete owned, tryck Ok så får vi se vad som händer! Jo, den kommer tanka en NYARE version av 6.2!!11 Skyller på dig om min dator krashar pga 7.0 EDIT: Åhh, helvet. Du hade rätt. Gratulerar. Redigerad 16 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 SÅ JÄVLA ÄGD! HAHAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 SÅ JÄVLA ÄGD! HAHAH GG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 SÅ JÄVLA ÄGD! HAHAH Lol!, har du aldrig gjort fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts