Jump to content

Msn Messenger 6.2

SlewME
 Share

Recommended Posts

Någon som har en Crack till msn messenger 6.2 så att man slipper att uppdatera skiten.

Vill titta på en tjej i webcam :angry:, vilket inte går med Miranda IM :D

Jag har msn messenger 6.2, det är den bästa msn messengern hittills. Konstigt nog har inte min dator krävt att uppgradera den till 7.0, för att 7.0 suger äckel, det är sämst!

"ÅH, kolla på mig, jag tror jag är häftig! Jag har msn messenger 7.0, åååh, jag är så ny. Akta jag skickar vibbar till dig"

"Åh min msn messenger 7.0 är så bra, hahaha, vad kul... nu skickar jag en annan konstig sak som jag inte vet vad för funktion den har"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag har msn messenger 6.2, det är den bästa msn messengern hittills. Konstigt nog har inte min dator krävt att uppgradera den till 7.0, för att 7.0 suger äckel, det är sämst!

"ÅH, kolla på mig, jag tror jag är häftig! Jag har msn messenger 7.0, åååh, jag är så ny. Akta jag skickar vibbar till dig"

"Åh min msn messenger 7.0 är så bra, hahaha, vad kul... nu skickar jag en annan konstig sak som jag inte vet vad för funktion den har"

Installerar man 6.2 i nytt skick så vill den uppdatera.. Det roliga är att jag tankade den från Microsofts hemsida vilket borde betyda att man ska kunna använda den, men ms är säkert sega på att uppdatera som vanligt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Installerar man 6.2 i nytt skick så vill den uppdatera.. Det roliga är att jag tankade den från Microsofts hemsida vilket borde betyda att man ska kunna använda den, men ms är säkert sega på att uppdatera som vanligt.

Hehe, skumt.

Min dator vill inte uppgradera automatiskt. Det är faktist bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eller så stänger man av vibbar och annat skit med diverse program, finns många bra funktioner i msn 7 också

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Även kallat fjortisar.

Vad exakt är det roliga i att skicka en vibb så att rutan skakar?

Du menar alltså att, om man använder sig av en vibb blir man automatiskt en fjortis? Låter rätt ologiskt.

Det har jag inget svar på då jag ej använder dessa vibbar. Därimot finns det andra bättre funktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor