SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Någon som har en Crack till msn messenger 6.2 så att man slipper att uppdatera skiten. Vill titta på en tjej i webcam , vilket inte går med Miranda IM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Någon som har en Crack till msn messenger 6.2 så att man slipper att uppdatera skiten. Vill titta på en tjej i webcam , vilket inte går med Miranda IM Jag har msn messenger 6.2, det är den bästa msn messengern hittills. Konstigt nog har inte min dator krävt att uppgradera den till 7.0, för att 7.0 suger äckel, det är sämst! "ÅH, kolla på mig, jag tror jag är häftig! Jag har msn messenger 7.0, åååh, jag är så ny. Akta jag skickar vibbar till dig" "Åh min msn messenger 7.0 är så bra, hahaha, vad kul... nu skickar jag en annan konstig sak som jag inte vet vad för funktion den har" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Jag har msn messenger 6.2, det är den bästa msn messengern hittills. Konstigt nog har inte min dator krävt att uppgradera den till 7.0, för att 7.0 suger äckel, det är sämst! "ÅH, kolla på mig, jag tror jag är häftig! Jag har msn messenger 7.0, åååh, jag är så ny. Akta jag skickar vibbar till dig" "Åh min msn messenger 7.0 är så bra, hahaha, vad kul... nu skickar jag en annan konstig sak som jag inte vet vad för funktion den har" Installerar man 6.2 i nytt skick så vill den uppdatera.. Det roliga är att jag tankade den från Microsofts hemsida vilket borde betyda att man ska kunna använda den, men ms är säkert sega på att uppdatera som vanligt. Redigerad 16 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Installerar man 6.2 i nytt skick så vill den uppdatera.. Det roliga är att jag tankade den från Microsofts hemsida vilket borde betyda att man ska kunna använda den, men ms är säkert sega på att uppdatera som vanligt. Hehe, skumt. Min dator vill inte uppgradera automatiskt. Det är faktist bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag har msn messenger 6.2, det är den bästa msn messengern hittills. Konstigt nog har inte min dator krävt att uppgradera den till 7.0, för att 7.0 suger äckel, det är sämst! "ÅH, kolla på mig, jag tror jag är häftig! Jag har msn messenger 7.0, åååh, jag är så ny. Akta jag skickar vibbar till dig" "Åh min msn messenger 7.0 är så bra, hahaha, vad kul... nu skickar jag en annan konstig sak som jag inte vet vad för funktion den har" Eller så stänger man av vibbar och annat skit med diverse program, finns många bra funktioner i msn 7 också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Eller så stänger man av vibbar och annat skit med diverse program, finns många bra funktioner i msn 7 också Usch, nej... 6.2 rockar! Odevetu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 MEH!!! Den vill uppdatera till en ny version av 6.2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Eller så stänger man av vibbar och annat skit med diverse program, finns många bra funktioner i msn 7 också Men om man går in på instälningar kan man stänga av det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Usch, nej... 6.2 rockar! Odevetu. Såhär ser mitt msn 7 ut, lätt bättre än 6.2 med modifieringarna jag gjort. Glockalnet, vibbar ja, massa andra saker nej Redigerad 16 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 7.0 suger äckel, det är sämst! Nämn någon anledning till att 7.0 är sämst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nämn någon anledning till att 7.0 är sämst. Det är inte ett jämt tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Det är inte ett jämt tal. Tror faktiskt inte det påverkar kvaliteten på programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tror faktiskt inte det påverkar kvaliteten på programmet. Kan du bevisa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Kan du bevisa det? Tycker du det är kul att diskutera en sådan sak? Trodde det var självklart för alla, men det finns tydligen undantag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nå, någon som har en sådan crack? Jag gillar inte 7.0 då jag blivit anti-7.0 sedan betan då den var fylld med Spywares och annt skit. Därav tänker jag inte använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hahaha, 7.0 suger för att det är sämst. Det bästa, mest simpla och skönaste är 6.2! Inse, 7.0 har massa onödiga funktioner... nöjjer mig maximalt med msn messenger 6.2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hahaha, 7.0 suger för att det är sämstVerkligen ett bra argument! Inse, 7.0 har massa onödiga funktioner Kanske onödiga för dig, men det finns dem som använder de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Verkligen ett bra argument! Kanske onödiga för dig, men det finns dem som använder de. Även kallat fjortisar. Vad exakt är det roliga i att skicka en vibb så att rutan skakar? Redigerad 16 maj, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Kan du bevisa det? http://img56.echo.cx/img56/5889/math015cw.jpg Vilket skull bevisas. Vi får se när denna tråd blir låst... Vissa funktioner i 7.0 är kanske lite onödiga, men det kan väl knappast skada? Det är väl bara att inte använda dom? Redigerad 16 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Även kallat fjortisar. Vad exakt är det roliga i att skicka en vibb så att rutan skakar? Du menar alltså att, om man använder sig av en vibb blir man automatiskt en fjortis? Låter rätt ologiskt. Det har jag inget svar på då jag ej använder dessa vibbar. Därimot finns det andra bättre funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts