Valle-Ball Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nån här på forumet som gillar att spela kortspel?? jag brukar köra Poker, BlackJack, finns-i-sjön och vänd-10, alla rockar, funderar på på att bygga ett "Black Vegas" (bara fusk där alla blir länsade på stålar ) i skolan, vore kul. nån som kan nåt poker/black-jack-fusk, skulle vara kul att lägga ett ess när man har 20 i BlackJack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hjärter är de kortspel som jag gillar mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Texas Holdém, testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 I fredags fick jag mitt poker-set med 500 marker och 2 kortlekar m.m som kostade 595 kr + frakt så det kostade sammanlagt 800 kr. Vi spelade i fredag, lördag och vi satsade 100 kr men otur som jag har kom jag 2a =( Vi spelade självklart Texas Hold Em, grymt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 I fredags fick jag mitt poker-set med 500 marker och 2 kortlekar m.m som kostade 595 kr + frakt så det kostade sammanlagt 800 kr. Vi spelade i fredag, lördag och vi satsade 100 kr men otur som jag har kom jag 2a =( Vi spelade självklart Texas Hold Em, grymt roligt! Var köpte du det? Och vad är det för vikt på markerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tackleberry: Jag köpte det på Poker of Gothenburg och markerna väger 11.5 gram. Jag rekommenderar det verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Harpan is teh shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Texas Holdém, testa det. Vad är det har aldrig hört talats om det, hur går det till?? *EDIT* Pokerfusk: (superenkel) lägg de sämsta korten underst i en lek och bästa överst, byt plats på dem 2 ggr så det ser ut som du blandar, när du delar ut, ge motståndarn från underst i lek, och till dig från överst Redigerad 17 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Vad är det Ironisk? Aja: http://sv.wikipedia.org/wiki/Texas_hold%27em Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Ironisk? nix, man tack för sidan i allafall *EDIT* min 635:e post Redigerad 18 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Vad är det har aldrig hört talats om det, hur går det till?? *EDIT* Pokerfusk: (superenkel) lägg de sämsta korten underst i en lek och bästa överst, byt plats på dem 2 ggr så det ser ut som du blandar, när du delar ut, ge motståndarn från underst i lek, och till dig från överst Om man spelar med människor och inte bananer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Om man spelar med människor och inte bananer då? Okej, kanske lite enkelt men gör man det snabvbt och under bordet eller så, så går det (oftast).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Okej, kanske lite enkelt men gör man det snabvbt och under bordet eller så, så går det (oftast).... Under bordet, jo tjena hörrudu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) Under bordet, jo tjena hörrudu. När jag blandar under bordet märker ingen, men de misstänker en om man gör det hela tiden, själv har jag en kortlek som är märkt, om nån undra säger jag bara "syrran har varit framme" *EDIT* Det här är min 650:e post Redigerad 19 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Härligt som fan! Jag har nyss vunnit 400 kr, när jag och några kompisar spelade ikväll. Kom hem typ nyss, men ruggigt skönt iaf =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Brukar spela signalpoker och vänd-10:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Brukar spela signalpoker och vänd-10:an Vändåtta heter det ju! Sktigubbe, bluffstopp och "Neger och president" är kul. Tecknet är rejält ägigt med, men jag kan nästan aldrig spela det, för vi är oftast fler än fyra som vill spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Spelade Texas Hold'em första gången för nån månad sen. Riktigt kul. Men då ska de gärna va med marker osv. Vi spelade en del i skolan innan, bluffstopp och 7:an mest. Fast de blev ordentligt uttjatat efter ett tag asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Texas Holdém är det ända spelet jag spelar Det är väl min bror som har dragit in mig i hans Pokerkrets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Körde i helgen med mina kompisar som jag sov över hos (jag å 3 andra sov hos en kompis ) vi körede Poker i 2h och sedan började vi flamsa "lägg in potten här (och så pekade han på sin mun), och få ut vinsten ur andra änden" men sedan la vi av för det spårade ur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts