Egget91 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Hej! Om ni vill utfoska liberty city så gör så här. 1: Kom till uppdraget där man ska flyga till Liberty City. 2: När du kommer ut på bakgården är det bara att springa fram till bilen ( Som det står en fiende bakom) sen går du höger och in i en liten gränd (tror jag) sen springer du fram till en mur som finns där. 3: Skriv nu in fusket så CJ hoppar högt. 4: Hoppa mot muren. KLART! LYCKA TILL! Jag har inte testat det här själv, men jag ska göra det när jag kommer till uppdraget. Jag råkade spara efter uppdraget istället för före uppdraget MEN LYCKA TILL! Redigerad 16 maj, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Har för mig att man aldrig kommer så långt ut på bakgården förrän man automatiskt åker tillbaka bort från Liberty City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Om man låter bli att döda alla fiender så fortsätter uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boggiman Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag har prövat det..inget specciellt..man kan bara gå i gränder där det inte finns någonting, om man t.ex. kommer ut till "huvudgatan" så ramlar man ner i blue hell eller vad det nu heter..det funkar inte med jetpacken heller eftersom man är för högt upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Annars kan man använda jetpackfusket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Men åhh läste du inte förra inlägget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Annars kan man använda jetpackfusket det funkar inte med jetpacken heller eftersom man är för högt upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Jag läste fel who cares Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts