Valle-Ball Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag lånade en skiva av en kompis häromdan, när jag kom hem för att bränna den upptäckte jag att brännskívorna var slut . la in låtarna på datorn för att bränna när jag fått brännskivor, sen när jag fått det så skulle jag bränna, och då kom problemet... det gick inte att ladda in dom i Nero det stod nåt om hastigheten (48x) beror det programmet eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Är det memorex skivor? 50pack? dom är allmänt tröga och funkar aldrig. Inte för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nej, Sony 10pack 700mb och 80min, brännde en skiva i går direkt från skivan och det gick utmärkt men låtarna som ska läses från hårddisken funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts