Weaper Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Jaha.. hur moddar man nu då GTA 2? Jag antar att man inte använder IMGtool eller? Har postat detta i GTA 2, men misstänker att det inte är som många som ser den... Och sry för att det står hur moddar jag GTA ? och inte GTA 2? Redigerad 16 maj, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jaha.. hur moddar man nu då GTA 2? Jag antar att man inte använder IMGtool eller? Har postat detta i GTA 2, men misstänker att det inte är som många som ser den... Och sry för att det står hur moddar jag GTA ? och inte GTA 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Lönt att posta ett ? Suck.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Men lilla kaboom..*Ironi* du kan väll det mästa som har med GTA 2 och GTA vc att göra eller? så det är ju bara att länka Edit det du söker finns Här! Redigerad 16 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tack Glockalnet, det var inte lågt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tack Glockalnet, det var inte lågt! Haha np Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Men lilla kaboom..*Ironi* du kan väll det mästa som har med GTA 2 och GTA vc att göra eller? så det är ju bara att länka Edit det du söker finns Här! Det där var inte ironi, det var sarkasm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts