Jump to content

Mat. The ~One and the only

VickeX
 Share

Recommended Posts

Rosta två st brödskivor Jättefranska. Bre på majonäs, skär upp tomatskivor och lägg på och sist men inte minst, ös på grillkrydda! Serveras med ett glas apelsinjuice. :rolleyes:

Är det ingen som gör mat här? Alla verkar vara nöjda om dom lyckas göra en ordentlig macka...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Blir så jävla hungrig varje gång jag är inne i denna tråd.

Känner mig fet (på grund av tråden)... trots att jag är 182 cm lång och väger 82 kilo!

Oj, vad tjock du är. Jag blir ju äcklad... :rolleyes:

Duh. Jag är 1,72 och väger över 110. Men jag har satt mig på äcklig diet av grönsaker och frukt... Ugh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Maxz: Yeah! Coco Pops är extremt gott. Det dåliga med det nu är att dem är snåla med leksaker i paketen. :rolleyes: Men annars rockar det! Hah! ;)

Ebeeto: Hahaha, cool -_- Jag gillar inte grönsaker eller frukt. Känner mig tvingad när jag äter frukt, men grönsaker kan förekomma i maten. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror du är underviktig. Jag är kortare än dig, och väger mer. =)

Min sjuksköterska sa att jag var kanske 5 kg underviktig. Så jag har börjat äta mer, testa det. (w00t)

Hehe, men det är ju så i den åldern jag är i. Jag har växt jättemycket på längden nu men snart börjar jag växa på bredden också(hoppas jag iaf :P ).

Mitt BMI är 17.5, undervikt är 18,4 och mindre:blink: Haha..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor