Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Rosta två st brödskivor Jättefranska. Bre på majonäs, skär upp tomatskivor och lägg på och sist men inte minst, ös på grillkrydda! Serveras med ett glas apelsinjuice. Är det ingen som gör mat här? Alla verkar vara nöjda om dom lyckas göra en ordentlig macka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Mackor är mat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Mackor är mat... Jag menar mat mat, lagad mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag menar mat mat, lagad mat. Det är bara du som vill tro att du är master chef när du kan koka makaroner och steka köttbullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Det är bara du som vill tro att du är master chef när du kan koka makaroner och steka köttbullar. Snacka inte skit om mina köttbullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Snacka inte skit om mina köttbullar. En av dina köttbullar var hemma hos mig igår och var elak mot min katt, så jag får snacka skit om dem... -------------------- Jag insåg nyligen hur gott köttfärs är på smörgås. Mumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Känner mig fet (på grund av tråden)... trots att jag är 182 cm lång och väger 82 kilo! Jag är 187 cm väger bara 67.7 kg, känner mig inte så biffig. Flingor är faktiskt gott, Coco Pops är godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Blir så jävla hungrig varje gång jag är inne i denna tråd. Känner mig fet (på grund av tråden)... trots att jag är 182 cm lång och väger 82 kilo! Oj, vad tjock du är. Jag blir ju äcklad... Duh. Jag är 1,72 och väger över 110. Men jag har satt mig på äcklig diet av grönsaker och frukt... Ugh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Maxz: Yeah! Coco Pops är extremt gott. Det dåliga med det nu är att dem är snåla med leksaker i paketen. Men annars rockar det! Hah! Ebeeto: Hahaha, cool Jag gillar inte grönsaker eller frukt. Känner mig tvingad när jag äter frukt, men grönsaker kan förekomma i maten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hahahahahahaha.... Föresten vilka sort's chipps? Estrellas gula potatischips med knapriga, bruna bölder. Ett alternativ är Pringles orginal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 -------------------- Jag insåg nyligen hur gott köttfärs är på smörgås. Mumma! Vilken sorts köttfärs? Vanlig eller mina specialare? Måste be mamma köpa mer bröd och tacofärs (Eller ja nötkött och taco krydda då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ärligt talat, jag är 185 cm och väger 60 kg. Är född 91, inte 89, som det står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ärligt talat, jag är 185 cm och väger 60 kg. Är född 91, inte 89, som det står. Jag tror du är underviktig. Jag är kortare än dig, och väger mer. =) Min sjuksköterska sa att jag var kanske 5 kg underviktig. Så jag har börjat äta mer, testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Hur mäter man IBM eller vad det heter så man kan se hur mycket man bör väga i jämförelse med sin längd? EDIT: Hittade det, hette visst BMI http://www.bmidirekt.se/ Redigerad 17 maj, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag tror du är underviktig. Jag är kortare än dig, och väger mer. =) Min sjuksköterska sa att jag var kanske 5 kg underviktig. Så jag har börjat äta mer, testa det. Hehe, men det är ju så i den åldern jag är i. Jag har växt jättemycket på längden nu men snart börjar jag växa på bredden också(hoppas jag iaf ). Mitt BMI är 17.5, undervikt är 18,4 och mindre:blink: Haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Dra och käka en kebab. Finns inget som klår ralles grill! fan va jag blev sugen på kebab...Ska göra en kebab-macka...återkommer snart med recept! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Kebab-Macka receptet!: Man tar kebab och lägger på en macka sen ösr man på med röd eller vit kebabsås som man kan köpa typ varsomhelst. Sen ÄTER man! gruffs glaffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts