Jump to content

Mat. The ~One and the only

VickeX
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Sluta spamma igen denna topic, håll er till ämnet så sabbar ni inte för Gunde5 om den här tråden blir låst.  :angry:

Extremt onödigt inlägg Xogede. 

Jag ville bara påpeka att det var ganska onödigt att skriva "Ät", då man kan gissa det själv.

Visst blir du jäääätteglad av att jag gjort ett till onödigt inlägg?

(För att inte mods ska bli arga, skriver jag ett recept)

Förberedelser:

1. Gå till McDonalds

2. Beställ 2 stora Pommes Frites

3. Ät upp det med 3 påsar salt i varje.

--------

Recept:

3 liter Fanta

--------

Skitskönt, jag lovar!!!

@Diezl och Glockalnet: Jag ska följa era recept och slänga resultatet!

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ohhh jag kom på en minispecialare :) ...

Bearnaisemakaroner :D

1. Tillaga massa makaroner

2. När dom är klara lägg dom i en skål

3. Häll i Bearnaise sås

4. Rör om!

Ät!

Det är bland det godaste jag vet. Det krävs knappast någon Bearnaise-fanatiker för att tycka om det. ^_^

(antar att receptet funkar med andra såser :angry: , Så Tija du kan ju testa en Café-de-Paris version ;) ...

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xogede - eftersom jag har jobbat på mcdonken så vet jag att för att det ska vara gott så krävs två saker:

1 - man ska komma på förmiddagen/middagen då flottet i fritöserna är ganska nytt.

2 - man ska be om nya, helt osaltade pommes. det går ofta bättre om man tillägger att man inte tåler salt eller inte ska äta så mycket salt.

för övrigt så är de nya pommesen från holland. och inte gjorda på bintjepotatis från sverige, som de vart för ungefär ett halvår sen. men visst. pommes är gott. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Xogede - eftersom jag har jobbat på mcdonken så vet jag att för att det ska vara gott så krävs två saker:

1 - man ska komma på förmiddagen/middagen då flottet i fritöserna är ganska nytt.

2 - man ska be om nya, helt osaltade pommes. det går ofta bättre om man tillägger att man inte tåler salt eller inte ska äta så mycket salt.

för övrigt så är de nya pommesen från holland. och inte gjorda på bintjepotatis från sverige, som de vart för ungefär ett halvår sen. men visst. pommes är gott.  :angry:

Klart dom é goa, men det jag menade var att det är ännu godare att dricka 3 liter fanta efter att man ätit 2 stora poms-frits med 3 påsar salt i varje...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ville bara påpeka att det var ganska onödigt att skriva "Ät", då man kan gissa det själv.

Visst blir du jäääätteglad av att jag gjort ett till onödigt inlägg?

(För att inte mods ska bli arga, skriver jag ett recept)

Förberedelser:

1. Gå till McDonalds

2. Beställ 2 stora Pommes Frites

3. Ät upp det med 3 påsar salt i varje.

--------

Recept:

3 liter Fanta

--------

Skitskönt, jag lovar!!!

@Diezl och Glockalnet: Jag ska följa era recept och slänga resultatet!

Ja ville bara göra klart för dig att sluta skriva en massa onödigt skitsnack helt enkelt, allt från mig.

Puss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir så jävla hungrig varje gång jag är inne i denna tråd.

Känner mig fet (på grund av tråden)... trots att jag är 182 cm lång och väger 82 kilo!

Oooh, en jämnlång... Var exakt det vid senaste gången hos sjuksköterskan, 1 månad sen typ nu.(hälsoundersökning.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oooh, en jämnlång... Var exakt det vid senaste gången hos sjuksköterskan, 1 månad sen typ nu.(hälsoundersökning.)

Hahaha, joo... 2 månader sen för mig :)

Kollade vikten nyss... har gått upp 1 kilo! ;)

Cool... så nu måste jag uppdatera min längd och vikt.

Jag är 182 cm lång och väger 83 kilo! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor