VickeX Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hejsan alla matvrak. Här kan vi skriva recept. Egna specialare vi komme' på själva. Ja ni kan få ett smakprov av min "Vicke A La Specialè" Ni tar en fralla. (Bröd som oftast används till att rostas.) Brer/smörar (Eller vad fan man nu säger) mackan med smör som stått framme en stund så det går att bre utan att brödet går sönder. Lägg på tacofärs. (Hällst från dagen efter, Inte samma dag som färsen är gjord. Inte två dagar efter. Utan en dag efter.) och skär två ostskivor som täcker hela mackan. Micra i 45 sek - 1 min. Ät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ät. Nej släng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nej släng. LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hahaha (Xogede) Verkar gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nej, inte frallor! Sådana här runda mackor! Vafan dom nu heter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nej, inte frallor! Sådana här runda mackor! Vafan dom nu heter.... Polarkaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Men förhelvete ! Fralla är en bulle ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Sluta spamma igen denna topic, håll er till ämnet så sabbar ni inte för Gunde5 om den här tråden blir låst. Extremt onödigt inlägg Xogede. Jag brukar ta 2 st franska skivor, ösa på massa ost, typ 4 lager, sen göra dubbelmacka av de, lägga in i smörgåsgrillen, vänta en stund. Käka mackan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Men sånna här bröd. EDIT: @: Leftbehind : Låter gott. Om man gillar ost. Själv är jag inte galen i det, Smällt går väll an. Men inte färsk eller vad man nu säger Franska heter dom om jag kommer ihåg rätt. 'v' Redigerad 16 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Grillad oxfilé, råstekt potatis och någon god sås tex hemmagjord bearniesås. mmm..... MUMMA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Gå till 39:ans pizzeria i Örebro, beställ en kebabpizza! Ät! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Vad äter ni till frukost? Jag tar macka och äter stekta ägg och dricker te Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Recept på ÄrloBärlo: 1 hönökaka 3-4 prickiga korvar (alt. hushålssmedvurst) 6-7 ostskivor Ta hönökakan och lägg på korvarna. Sedan lägger du på osten. Lägg hela härligheten på en tallrik. Stoppa in i micron tills osten smält ordentligt. Ta ut. Ät! Detta är ett familjarecept. EB2 kom på det, men jag har tagit över det. Det är verkligen asigt gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Jag kan inte komma på någon specialare men jag vet dock att det finns INGET som inte funkar att äta med bearnaisesås... Den såsen kan jag äta till vad som helst på kött, fisk, bröd, glass etc. Helt sjukt men det är så otroligt gott Redigerad 16 maj, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag kan inte komma på någon specialare men jag vet dock att det finns INGET som inte funkar att äta med bearnaisesås... Den såsen kan jag äta till vad som helst på kött, fisk, bröd, glass etc. Helt sjukt men det är så otroligt gott Café de Paris-sås är jävligt gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag kan inte komma på någon specialare men jag vet dock att det finns INGET som inte funkar att äta med bearnaisesås... Den såsen kan jag äta till vad som helst på kött, fisk, bröd, glass etc. Helt sjukt men det är så otroligt gott Bearnaise sås på Jordgubbsglass Skulle inte tro det, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Vad äter ni till frukost? Jag tar macka och äter stekta ägg och dricker te Äter inte frukost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 2 ägg, socker! kläckäggen och ta äggulorna och lägg i en skål, häv i socker och vispa! Mums fillibaba! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ta en bit margarin och täck med socker. MUMS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Mackor, glass, hamburgare, pizza, snabbmat funkar bra... Anvisningar finnes på paketet/påsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts