Joey Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ta en kopp kaffe och lägg dig sen...funkar för mig iaf Eller läs nånting tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ta en kopp kaffe och lägg dig sen...funkar för mig iaf Eller läs nånting tråkigt Eh, man blir väl pigg av kaffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Eh, man blir väl pigg av kaffe? Japp....efter att "kaffe-ruset" har gått över så är man redigt trött ( iaf jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Äsch, att läsa något tråkigt hjälper ju inte. har suttit uppe en hel natt och läst superplay. i och för sej är inte superplay tråkigt, men däremot när man läst samma recensioner typ 10 ggr innan. somnade dock vid 4-5 tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts