Perlan Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Typ hälla en hink vatten på dig. Haha.. Men aså.. Tror ni jag kommer få lapp hem eller något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Haha.. Men aså.. Tror ni jag kommer få lapp hem eller något ? Ja minst 7 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Haha.. Men aså.. Tror ni jag kommer få lapp hem eller något ? Äh vafan ska dom göra åt saken? En fråga jag ställer mig ofta om jag ska göra något sjukt eller dumt Vafan ska dom göra åt saken? Tänka lite och komma på att dom inte kan göra något åt saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag har också svårt att sova... Min kompis stöter på min flickvän, vad gör man då? Banka?(kul) Prata?(Boooooring) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag har också svårt att sova... Min kompis stöter på min flickvän, vad gör man då? Banka?(kul) Prata?(Boooooring) Pratar förståss... Eller får han dra över henne ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Pratar förståss... Eller får han dra över henne ! Wtf? Dum fråga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Har du några tips på vad man ska göra om man har svårt att sova? Slå på en film och ta fram några öl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ta en varm dusch eller bad (riktigt varmt) då blir man dödstrött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Har du hörtalas om telefon-katalogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag lyssnar alltid på radio.. blir så grymt trött på alla sopiga låtar dom spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Äh vafan ska dom göra åt saken? En fråga jag ställer mig ofta om jag ska göra något sjukt eller dumt Vafan ska dom göra åt saken? Tänka lite och komma på att dom inte kan göra något åt saken Mm.. Så Sant Men jag somnade 01.00 Men jag vaknade kl 6.00 för att min mammas väckarklocka var igång Så.. Jag var rätt trött i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Mm.. Så Sant Men jag somnade 01.00 Men jag vaknade kl 6.00 för att min mammas väckarklocka var igång Så.. Jag var rätt trött i skolan 5 timmar är fan mycket. Brukar somna runt 02.30, efter Simpsons och en massa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 5 timmar är fan mycket. Brukar somna runt 02.30, efter Simpsons och en massa. För mig är det AS LITE.. Jag brukar sova typ 9 h... O på helger så brukar jag oftast sova typ 11 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nästa gång du inte kan sova så kan du väl lägga dig på mage och ha munnen mot kudden då kommer du garanterat att somna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Köp en skönare säng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Nästa gång du inte kan sova så kan du väl lägga dig på mage och ha munnen mot kudden då kommer du garanterat att somna Hur vet du att han sover på rygg i vanliga fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Titta på TV. Redigerad 17 maj, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag har också svårt att sova... Min kompis stöter på min flickvän, vad gör man då? Banka?(kul) Prata?(Boooooring) Trekant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Sitt inte framför datorn, hjärnan tror typ det är dagsljus och då blir man pigg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Lägg dig kl 1 på en vardag sen gå till skolan dan efter. Du kommer att vara trött när du kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts