p-c-2 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Har du några tips på vad man ska göra om man har svårt att sova? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=27195&hl= Finns lite tips där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Onanera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Se på en tråkig film eller läsa en dålig bok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ta sömnpiller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Blunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Blunda 1-0 Till Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Var vaken... finns ingen större mening att sova om man inte känner för det till slut blir du så trött så du somnar vare sig du vill eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 1-0 Till Tija Oh, yeah... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Slappna av och känn dig inte stressad av nåt (killarna på sajten ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tvätta lakanet + kuddsakerna och duscha. Eller så kan du alltid stänga av TV&datorn och lampan/lamperna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Dricklite... varm mjök... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 När jag har problem med att sova brukar jag vara vaken hela natten och resten av dagen, sen somnar jag vid typ 21:00 på kvällen, sover som en stock resten av natten men eftersom jag somnade vid 21:00 så vaknar man tidigt och sen har man en fin dagsrytm igång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Dunka huvudet i väggen, hårt. Gå en sväng runt kvarteret? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Slå på lite suddig elektrokvasipop eller nått, släck ned i rummet och sitt still och tänk... ...kuul. Tija's förslag tar dock allt. Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Stick på lan och sov inte under natten, jag var på lan för några veckor sedan, nere på lanet sov jag en halvtimme på tre stolar, inte så bekvämt men hur som helst, när jag kom hem satte jag mig på min säng och började läsa en pc-tidning sen somnade jag sittande... så lan är nog ett bra alternativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Sitt uppe! Duh! Du kan sova nästa kväll. Sitt upp hela natten, gå till skolan och gå sedan och lägg dig vid 7-8-tiden på kvällen. Det är gött att sitta uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Det handlar om att inte tänka på att man inte kan sova. Hade också problem med sånt förrut. Men nu har jag förstått att det inte gör nåt att inte kunna sova, gör nåt vettigare istället då. Det måste du också komma på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Hmm. Jag funderar på att vara uppe hela natten o gå till skolan utan att sova Vad tror ni min lärare kommer säga om jag somnar i klass rummet ? SVARA SNABBT Redigerad 16 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hmm. Jag funderar på att vara uppe hela natten o gå till skolan utan att sova Vad tror ni min lärare kommer säga om jag somnar i klass rummet ? SVARA SNABBT Typ hälla en hink vatten på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts