Jump to content

Guiden

Recommended Posts

Tycker jag inte, själv letar jag upp allt sånt med hjälp av karta.

Allt tycker jag att är för mycket. Jag hittade 82 hidden package utan hjälp, sen orkade jag inga fler. Tog hjälp att hitta typ 2 rempage tror jag och det är all hjälp jag har tagit.. ;)

(fortfarande i Vice City)

Redigerad av helmer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade 82 hidden package utan hjälp, sen orkade jag inga fler. Tog hjälp att hitta typ 2 rempage tror jag och det är all hjälp jag har tagit.. ;)

Det var inte dåligt, hittade alla Hidden Package, alla Unique Stunt Jump, ja jag hittade allt sånt med hjälp av karta, så om det räknas som fusk (vilket jag inte tycker) så är jag en riktigt stor fuskare :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men i den officiela guiden till GTA sa står alla bilar, vapen samt bilder på massor av grejer >_<

så mitt råd är att köpa den, det står vilka bilar som kan moddas i  Transfender (stavning?)  m.m. :teehee:

Men det är ju exakt den infon man kan hitta på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter ett tag blir alla guider onödiga,se bara på max payne. Ingen vill ha den guiden....

(Kanske fnns ett eller två andra saker som beror på det, man va fan...)

Förlåt att jag går lite offtopic men..

Varför vill man inte ha en Max Payne guide, det finns ju mycket rolig där att utforska! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ursäkta att jag spammade! Det var inte riktigt genomtänkt! Ganska korkat, tyckte bara att Azore alltid är så jävla stabil. Han vet allt om spelet verkar det som!

Sorry en än gång ska inte upprepas, fattar att folk stör sig...

Jag störde mig inte direct på ditt inlägg ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor