Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 skulle det räknas som fusk om jag via en guide letade upp vart jag hittar dem? Tycker jag inte, själv letar jag upp allt sånt med hjälp av karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Tycker jag inte, själv letar jag upp allt sånt med hjälp av karta. Allt tycker jag att är för mycket. Jag hittade 82 hidden package utan hjälp, sen orkade jag inga fler. Tog hjälp att hitta typ 2 rempage tror jag och det är all hjälp jag har tagit.. (fortfarande i Vice City) Redigerad 25 maj, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag hittade 82 hidden package utan hjälp, sen orkade jag inga fler. Tog hjälp att hitta typ 2 rempage tror jag och det är all hjälp jag har tagit.. Det var inte dåligt, hittade alla Hidden Package, alla Unique Stunt Jump, ja jag hittade allt sånt med hjälp av karta, så om det räknas som fusk (vilket jag inte tycker) så är jag en riktigt stor fuskare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Det är nog en tolkningsfråga från person till person. Men personligen så skulle jag inte vara lika stolt över att ha klarat 100% om jag använd hjälp för mycket. Jag skäms lite för den lilla hjälp jag redan har tagit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Efter ett tag blir alla guider onödiga,se bara på max payne. Ingen vill ha den guiden.... (Kanske fnns ett eller två andra saker som beror på det, man va fan...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Men i den officiela guiden till GTA sa står alla bilar, vapen samt bilder på massor av grejer så mitt råd är att köpa den, det står vilka bilar som kan moddas i Transfender (stavning?) m.m. Redigerad 25 maj, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Men i den officiela guiden till GTA sa står alla bilar, vapen samt bilder på massor av grejer så mitt råd är att köpa den, det står vilka bilar som kan moddas i Transfender (stavning?) m.m. Men det är ju exakt den infon man kan hitta på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Men det är ju exakt den infon man kan hitta på nätet. Sssstrike two!!! Azore har rätt igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Sssstrike three! vice24 kan sluta spamma! Den där guiden är inget bra...Hallå fattar man nåt av photo ops kartan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Efter ett tag blir alla guider onödiga,se bara på max payne. Ingen vill ha den guiden.... (Kanske fnns ett eller två andra saker som beror på det, man va fan...) Förlåt att jag går lite offtopic men.. Varför vill man inte ha en Max Payne guide, det finns ju mycket rolig där att utforska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Men det är ju exakt den infon man kan hitta på nätet. Jaa det vet jag men ändå, ja menar alla kanske inte har skrivare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ja ursäkta att jag spammade! Det var inte riktigt genomtänkt! Ganska korkat, tyckte bara att Azore alltid är så jävla stabil. Han vet allt om spelet verkar det som! Sorry en än gång ska inte upprepas, fattar att folk stör sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Ja ursäkta att jag spammade! Det var inte riktigt genomtänkt! Ganska korkat, tyckte bara att Azore alltid är så jävla stabil. Han vet allt om spelet verkar det som! Sorry en än gång ska inte upprepas, fattar att folk stör sig... Jag störde mig inte direct på ditt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts