Mathias Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Asså "kollade i den hos kompis" och den e ju inte värd att betala för. är det någon som tycker det skriv då vad som e bra. avråder alla som tänker köpa eller "köpa" att göra det för den e värkligen dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Fick den i julklapp och ja den suger verkligem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Det går ju t.o.m hitta allt på det stora nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Det som var bra med den guiden var att den var bra precis när San Andreas kom ut. För då fanns inte allt på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Men då hade man ej kommit så långt och så, så då ville man ej ha ngn guide(inte jag iallafall) för då ville man hitta allt själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Finns bara en bra anledning till att köpa guiden, det är om man vill ha det bekvämt och kunna läsa allt på plats vid sin PS2 (för de som inte har sin dator precis i närheten av sitt PS2 och samtidigt som man spelar kan läsa guider över internet), jag måste tex springa från dator - PS2 när jag ska använda informationen, men guiden är fortfarande inte värd att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Finns bara en bra anledning till att köpa guiden, det är om man vill ha det bekvämt och kunna läsa allt på plats vid sin PS2 (för de som inte har sin dator precis i närheten av sitt PS2 och samtidigt som man spelar kan läsa guider över internet), jag måste tex springa från dator - PS2 när jag ska använda informationen, men guiden är fortfarande inte värd att köpa. Håller med , och + om man inte har någon dator eller internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Var jag den ända smarta som inte köpte skiitet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Var jag den ända smarta som inte köpte skiitet ? Hur kan du veta att det är skit om du inte köpt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Hur kan du veta att det är skit om du inte köpt den Han kanske har konstaterat det genom den bedömning vi andra i tråden har givit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Tyckte faktiskt guiden var bra va är det som är så dåligt med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Har också guiden men enda anledningen till det är att jag är så in i helsike lat och inte orkade gå 5 meter till datorn när jag fastnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 På tal om guider. Är det fusk att använda "walktroughs"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hawkeye Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Beror väl på, enligt mig finns det två walktroughs dom som avslöjar allt och dom som berättar för dig var du ska gå/kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Finns bara en bra anledning till att köpa guiden, det är om man vill ha det bekvämt och kunna läsa allt på plats vid sin PS2 (för de som inte har sin dator precis i närheten av sitt PS2 och samtidigt som man spelar kan läsa guider över internet), jag måste tex springa från dator - PS2 när jag ska använda informationen, men guiden är fortfarande inte värd att köpa. Skriv ut infomationen då så kan man sitta vid ps2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spike Spawn Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Skriv ut infomationen då så kan man sitta vid ps2an Du vet väl att alla inte har skrivare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Du vet väl att alla inte har skrivare? ....Ta en penna och ett papper! Det har väl alla!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jag har 8 "Unique jumps" kvar till 100% (Vice City, ursäkta), skulle det räknas som fusk om jag via en guide letade upp vart jag hittar dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Den som vill få ut allt av sitt Gta spel köper nog guiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 (redigerad) Den som vill få ut allt av sitt Gta spel köper nog guiden. Intressant perspektiv.. Redigerad 25 maj, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts