MAFIA_KING Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Min dator har blivit helt konstig! Ibland när jag sätter på den så Antingen Hänger sig den, eller så kommer det upp en blå ruta med: "Windows har stängts i förebyggande syfte för din dator" eller något sånt, vad kan vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 "Windows har stängs i förebyggande syfte för din dator" Windows har alltså stängts för att skydda din dator eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ja det förstår jag med...men varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Du kanske har laddat hem någonting eller så har du virus...Inte vet jag men testa alltid här Edit:Stavfel Redigerad 16 maj, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Ok, men varför blir det så här i Lägg till/ta bort program? Redigerad 16 maj, 2005 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ser ut att vara dags att formatera om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ja det förstår jag med...men varför? Eftersom windows är ett virus har det stängt av sig själv för att skydda din dator. Sällsynt att den erkänner det dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Min dator har blivit helt konstig! Ibland när jag sätter på den så Antingen Hänger sig den, eller så kommer det upp en blå ruta med: "Windows har stängts i förebyggande syfte för din dator" eller något sånt, vad kan vara fel? Omformatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ok, men varför blir det så här i Lägg till/ta bort program? Haha, det där ser inte trevligt ut, som sagt högre ipp så bör du formatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts