Gäst Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jo när jag laddar ner Diploma,Cage och pricedown i ett fontpack från GTAMods.com så i vilken fil ska jag stoppa dom? Ingen aning om vars alla fonts är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jo när jag laddar ner Diploma,Cage och pricedown i ett fontpack från GTAMods.com så i vilken fil ska jag stoppa dom? Ingen aning om vars alla fonts är! Fonter installerar genom att lägga dem i %WinDir%\Fonts-mappen, och alltså inte i någon fil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Fonter installerar genom att lägga dem i %WinDir%\Fonts-mappen, och alltså inte i någon fil %WinDir% ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Eller kontrollpanelen - teckensnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Fattar inte ett skit...Kan inte nån visa på Print Screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Där lägger jag dom ju men jag kan ändå inte använda dom i Håller med till 100%! eller paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Där lägger jag dom ju men jag kan ändå inte använda dom i Håller med till 100%! eller paint Haha orka att det blev Håller med till 100% Jag vet inte i så fall. Kolla en extra gång om dom finns at välja i W0rd. Redigerad 16 maj, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 %WinDir% ?? Pröva att öppna "%WinDir%\Fonts" i Explorer så får du se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Den här datorn/Lokal disk (C:)/WINDOWS/Fonts Bara att kopiera och klistra in i Fonts-mappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts