gtafreak Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 jag har märkt nya att tommysäger nya repliker te.x när jag döda en kille och tog hans pegar så tommt thanks och sen tog jag en taxi och när jag tog den sa han im your boss i take it now get away sen vid en pay in spray så försvann dörren kunde inte komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 jag har märkt nya att tommysäger nya repliker te.x när jag döda en kille och tog hans pegar så tommt thanks och sen tog jag en taxi och när jag tog den sa han im your boss i take it now get away sen vid en pay in spray så försvann dörren kunde inte komma in Redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 30 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2002 Bara så du vet så är det jätte svårt att läsa vad du skriver. Använd stora bokstäver o punkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts