yellowsnowman Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 när jag har gjort uppdraget hos mr. chong(lr vad han heter) i Portland, så vill han ha bilen dumpad i havet. men när man dumpar den i havet står det bara "misson failed"l. hur fan gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 jag ställe den på en kaj och knuffa ner den med en annan i vattnet..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 Du ska parkera den vid kanten, alltså PARKERA, och sen ta en bil( Vilken som helst) och KNUFFA ner den i havet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanielB Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 Du hoppade väl inte ner med dig själv`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 Du hoppade väl inte ner med dig själv`? Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 när jag har gjort uppdraget hos mr. chong(lr vad han heter) i Portland, så vill han ha bilen dumpad i havet. men när man dumpar den i havet står det bara "misson failed"l. hur fan gör man? Om du har så att man "återuppstår" när man e i vattnet så måste du avinstallera det... annars funkar det inte!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yellowsnowman Skrivet 24 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2002 hmm. inte vad jag vet. men jag har en patch som gör att mr. whoopee, radiobilen och bf-injection kör på vägarn. följer den med?? ska testa att ta väck den.... tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts