Tigerr Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag laddade precis ner gta, lagligt, från 'rockstar classics'. det har installerats som det ska, och allt verkar bra. men när jag ska spela och trycker på ikonen så kommer ett felmeddelande upp. det står något om 'cannot find a suitable display mode' vet någon hur jag ska starta spelet, om man måste göra det från dos eller hur man ska göra? jag har längtat såå efter gamla gta. säg inte att min dator inte kan köra det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hmm.. Bara en vild gissning sådär, men har du testat ändra upplösning eller Hz på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag kan inte ens installera :'( när ja unzippat allt å försöker öppna exe-filen så händer inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Jag kan inte ens installera :'( när ja unzippat allt å försöker öppna exe-filen så händer inget DLL-filer är borta.. Sänk Upplösningen på Grafikkortet Det är antagligen på något HÖGRE än 1024 X 768 Redigerad 13 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts