Jump to content

Blandade frågor om GTA:SA - PC

Recommended Posts

Hejsan!

Är ny här och har lite frågor. Har sökt och bläddrat igenom 50 sidor i denna forumsdel men ej hittat svar på frågor.

Hur är det med bilarna och dess funktioner? Något nytt? T.ex som skillnaden på bilarna mellan GTA 3 och GTA:VC är ju att man kan skjuta folk genom rutorna och att man kan panga däcken samt att texturen är lite snyggare. Finns det något nytt i GTA:SA´s bilar som inte GTA:VC har? Brinner dessa bilarna oxå ifall de hamnar upp&ner?

Har kikat på de "rekommenderade systemkraven för pc och de minimala.

Jag har följande i min burk:

AMD Athlon64 3000+ (Winchester) Socket 939

Asus A8V Deluxe (eller heter det kanske AV8?)

1024MB DDR 400Mhz (2x512mb)

1x120GB Seagate Barracuda 1x160GB Seagate Barracuda

GeXCube Radeon 9800Pro 128Mb (AGP8x)

LG-DVD-RAM (DVD-brännare)

Windows XP Pro SWE

Kommer spelet att flyta fint eller kommer det att lagga?

Har läst något om att det finns en keps och en tröja man kan köpa/beställa som är svart tydligen med vit text där det står "San Andreas". Vart kan man beställa/köpa dessa? Vad kostar de? Finns de i Sverige? När Half-Life 2 kom ut så kunde man köpa/beställa det som "Collectors Edition" och fick därmed till en t-shirt, en liten bok och vissa fick en soundtrack cd. Och så fick man CS:S och lite annat. Finns det en sådan box till GTA:SA med?

Vad för kläder finns det att köpa som har med GTA:SA att göra?

Längtar verkligen till PC-Releasen den 10:e Juni!!! ;)^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. det nya skulle väll vara att man kan styla bilarna? och ja dom brinner när dom kommer upp o ner

2. Det kommer nog funka asbra, kanska hackar lite på absolut högsta grafiken, men annars e de lugnt

3. testa Webbhallen

4. Jag också ;)

Låter ju bra....

Har läst allt sånt med spökbilar och ufon och en massa annat...låter så himla ball alltså =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Längtar SÅ J***A MYCKET tills d kommer!!!!!

;)

Jag längtar också. Ska ha datorn nyformaterad tills det kommer. Kommer nog inte göra annat än att spela det spelet. Måste man klara mycket i början för att kunna köra vart man vill? Hur mycket måste man göra för att få fri tillgång till hela kartan? Vilken del av kartan startar man i?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor