vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jo, det är så att jag hade en massa musik på min dator, som jagförde över till min mp3, men sen så råkade jag ta bort hela musiksamlingen, och nu undrar jag om det går att överföra musiken från ipoden till datorn igen. Om det går, hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Om du går in i "den här datorn" och ser ipoden där så högerklickar du och väljer utforska, i någon dold mapp där ska alla låtar ligga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mm den ligger under ipod_control --> music sen är allt asdumt insorterat i kategorier. Typ F01 och F02 men sök bara på *.mp3 så får du ju alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Om du går in i "den här datorn" och ser ipoden där så högerklickar du och väljer utforska, i någon dold mapp där ska alla låtar ligga Nej, jag hittar ingenting. Jag vet vilken mapp du menar, men jag ser den inte! :'( Huh? Nu vill den avsluta explorer? Varför? Redigerad 15 maj, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Nej, jag hittar ingenting. Jag vet vilken mapp du menar, men jag ser den inte! :'( Den är dold. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Du måste välja så att alla mappar ska synas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts