Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag vet inte om jag lyfter en väldigt gammal topic nu men.... Efter man har ändrat ip adressen, ska man göra nåt mer?? Tacksam för svar Du ska också ändra inställningarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Du ska också ändra inställningarna... Kan du beskriva lite mer exakt vilka och vart man kan ändra som inställningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Kan du beskriva lite mer exakt vilka och vart man kan ändra som inställningar Du går in på Settings.... Sedan skriver du in din nya ip... Du kan ju även ta Passive om du vill, men det sölar ner sökningarna lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Du går in på Settings.... Sedan skriver du in din nya ip... Du kan ju även ta Passive om du vill, men det sölar ner sökningarna lite.. Va ska man ändra till Passive?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 (redigerad) *Delete Redigerad 6 juni, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Nån som vet hur man får en genväg till "Starta om datorn & Vänte läge"?? Tacksam för svar Öhh.. lite offtopic va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Öhh.. lite offtopic va Oj va,fan trodsde jag var i Dump skrivbord DAaaahhhh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts