BroDD Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 E detta warez? om de e de så lås tråden men... mitt dc funkar typ inte.. kommer in o så.. e inne i hubbar... men när ja söker.. så hittar den inget =S även om ja söker på saker som den hitta på förut (tex slipknot) nån som vet vad som e fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Se till att du har rätt inställningar, sätt alt. till passive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 File -> Settings -> Är du Active, ta Passive. Är du Passive, ta Active. Starta om programmet, och testa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Du kanske har förnyat IP't. Kolla vad du har för IP (Whatismyip.com) och se om den stämmer med det i inställningarna i DC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Inte Warez! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Inte Warez! Han har problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men bara fildelningsprogrammet är väl inte warez? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Du kanske är inne i en hubb som har för mycket share än vad du har!? Visst e jag NOOB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Du kanske har förnyat IP't. Kolla vad du har för IP (Whatismyip.com) och se om den stämmer med det i inställningarna i DC. HAHAAH va fan.. hade visst ändrats hur kan de ändras? EDIT: funkar nu... tack topp3.. och alla andra Redigerad 15 maj, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Inte Warez! Ehmm jag hoppas du förstår att det inte är warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 hur kan de ändras? Du blir tilldelad ett ny ip av din isp lite då och då (i de flesta fallen, finns ju dem som har statiska ip:n) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men bara fildelningsprogrammet är väl inte warez? Eller? Nej, det är inte warez. Man kan ju tanka privata filer m.m., vilket inte är warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag lånar den här topicen lite mitt DC++ säger att jag inte har några "slots" kvar alltså typ 4/4 fast jag inte laddar ner något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag lånar den här topicen lite mitt DC++ säger att jag inte har några "slots" kvar alltså typ 4/4 fast jag inte laddar ner något Kanske missförstår frågan, eller påståendet... men 4/4 betyder att alla 4 slotsen är lediga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag förstår inte ditt problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag lånar den här topicen lite mitt DC++ säger att jag inte har några "slots" kvar alltså typ 4/4 fast jag inte laddar ner något Du får ju se till att den du tankar av också har lediga slots Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Du kanske har förnyat IP't. Kolla vad du har för IP (Whatismyip.com) och se om den stämmer med det i inställningarna i DC. Jag vet inte om jag lyfter en väldigt gammal topic nu men.... Efter man har ändrat ip adressen, ska man göra nåt mer?? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag lånar den här topicen lite mitt DC++ säger att jag inte har några "slots" kvar alltså typ 4/4 fast jag inte laddar ner något Hehe, 4/4 betyder att alla är upptagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Hehe, 4/4 betyder att alla är upptagna. Nej 4/4 betyder att alla är lediga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Ja, 4/4 betyder väl att alla är lediga?? Är det nån som kan hjälpa mig med min fråga där uppe^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts