Topp3 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 MEN, FFS!! Om han gör en krigsfilm som utspelar i Stalingrad under WWII på 40- talet!! Det vore idiotikst att lägga in Metallica i en sån film. Ska det vara musik ska det vara orkester- musik, eller nåt åt det hållet. Musiken ska vara skapad med instrument man hadde åren 1942-43 (då slaget om Stalingrad utspela sig). Tycker ni verkligen att Metallica skulle passa i t.ex Band of Brothers bör ni nog.... Söka hjälp... Men snälla lilla smartskalle, exakt var i första inlägget står det om andra världskriget? "En krigsfilm", det kan vara vilken jävla tidsperiod som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Men snälla lilla smartskalle, exakt var i första inlägget står det om andra världskriget? "En krigsfilm", det kan vara vilken jävla tidsperiod som helst. Om jag får lägga mig i, så står det ingenstans i första inlägget. Så det har du alldeles rätt i. Men om man hade läst allt trådstartaren (kariya) skrivit så hade man kanske märkt att han skrev detta lite längre ner på sida 1: Jag gör en film i CoD vid stalingrad så det ska helst inte vara en så jätte lugn låt Jag testar några av låtarna som lades upp... Och Call of Duty utspelar sig under just andra världskriget, så bli inte så arg, topp3lille Redigerad 17 maj, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) Innan striden; Johnny Cash - The Man Comes Around Under striden; Wagners "The Ride Of The Valkyries" Efter striden; (om du ska ha ett sorgligt slut där en viktig person dör och folk gråter eller liknande), Eric Clapton - Tears In Heaven... om du ska ha ett maffigt slut där segrarna står och hurrar; AC/DC - Hail Caesar. M'kay? EDIT: Vinner ryssarna, använd som sagt Red Army Choir - Soviet National Anthem, alternativt Red Army Choir - Kalinka (inte så maffig, förvisso)... EDIT (igen): Såg att du skulle göra filmen i Call of Duty... stryk vissa saker, då. Redigerad 17 maj, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Om jag får lägga mig i, så står det ingenstans i första inlägget. Så det har du alldeles rätt i. Men om man hade läst allt trådstartaren (kariya) skrivit så hade man kanske märkt att han skrev detta lite längre ner på sida 1: Ja självklart, men en observant person hade också lagt märke till att jag var den andra personen att svara i tråden, d.v.s. innan han skrivit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ja självklart, men en observant person hade också lagt märke till att jag var den andra personen att svara i tråden, d.v.s. innan han skrivit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ja självklart, men en observant person hade också lagt märke till att jag var den andra personen att svara i tråden, d.v.s. innan han skrivit det. Är man ännu mer observant så hade man kanske lagt märket till att du skrev ett inlägg överst på sidan 2 också, dvs efter att han skrivit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Är man ännu mer observant så hade man kanske lagt märket till att du skrev ett inlägg överst på sidan 2 också, dvs efter att han skrivit det. Techno...? Du skojar va? En fet jävla orkester är helt rätt' date=' techno är inte.[/quote'] Ingen Metallica där, bara ett råd om att klassisk musik passar, vilket jag skrev efter att kariya hade berättat när kriget utspelar sig. Jag hade rätt, du hade fel. Alla är nöjda. Jacker quotade faktiskt inte dig, så jag antar att han förstod att du inte visste vilket krig det var frågan om. Jag tror snarare att han menade kricke som skrev att metallica skulle passa bra något inlägg över Jackers. Båda hade rätt, ingen hade fel. Alla är nöjda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Queens of the stone age - little sister Skön låt, men den skulle nog inte passa in i en CoD-film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Tack allesamans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 God of Thunder - Kiss Van Halenlåtar är ganska bra till krigsfilmer detta är håååårda rockklassiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Snällllllla kan någon länka: "Nightwish - 10th Man Down Edit* please :'( Redigerad 19 maj, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts