Jump to content

Låt till krigsfilm

kariya
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 50
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Techno...? Du skojar va? En fet jävla orkester är helt rätt, techno är inte.

Jag visste inte om jag skulle kalla det techno eller "musik utan sång", men bestämde mig för "techno" eftersom jag inte ville verka för naab. :">

*edit*

Temalåten till Enemy Of The States är ganska bra. :angry: Testa med den...

och låtarna av den där "Chicago Orchestra/er" (Eller vad den nu heter, har glömt bort det hehe :D ), är ju inte så pjåkiga. ^_^

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN, FFS!!

Om han gör en krigsfilm som utspelar i Stalingrad under WWII40- talet!! Det vore idiotikst att lägga in Metallica i en sån film. ;) Ska det vara musik ska det vara orkester- musik, eller nåt åt det hållet. Musiken ska vara skapad med instrument man hadde åren 1942-43 (då slaget om Stalingrad utspela sig).

Tycker ni verkligen att Metallica skulle passa i t.ex Band of Brothers bör ni nog.... Söka hjälp... :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN, FFS!!

Om han gör en krigsfilm som utspelar i Stalingrad under WWII40- talet!! Det vore idiotikst att lägga in Metallica i en sån film. ;) Ska det vara musik ska det vara orkester- musik, eller nåt åt det hållet. Musiken ska vara skapad med instrument man hadde åren 1942-43 (då slaget om Stalingrad utspela sig).

Tycker ni verkligen att Metallica skulle passa i t.ex Band of Brothers bör ni nog.... Söka hjälp... :rolleyes:

Sanning...

Jazz eller klassiskt, min vän, allt jag har att säga!

Annars kan du ta tysk schlager eller något annat sånt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN, FFS!!

Halo Theme Mjolnir Mix är inspelad av orkester med allt från fiol till synth och datorskapade ljud.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEN, FFS!!

Om han gör en krigsfilm som utspelar i Stalingrad under WWII40- talet!! Det vore idiotikst att lägga in Metallica i en sån film. :P Ska det vara musik ska det vara orkester- musik, eller nåt åt det hållet. Musiken ska vara skapad med instrument man hadde åren 1942-43 (då slaget om Stalingrad utspela sig).

Vem har sagt något om Metallica? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor