kariya Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Är det någon som vet någon bra låt som skulle passa in i en krigsfilm? Själv har jag absolut ingen på huvudet så jag behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Infinite Mass - Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Metallica - Disposable Heroes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Metallica - Disposable Heroes Du tog det rätt ur mun på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 3 Doors Down - When I'm Gone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vilket krig handlar det om? Andra världskriget? Ta nått pampigt, "Russian Red Army Choir - Soviet National Anthem" eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Ta någon av låtarna från BF Vietnam. Kan du skriva vilket krig det handlar om? Blir lättare då... EDIT: "The Story Of A Soldier" passar utmärkt i någon lung scen. Redigerad 15 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Här är låtarna från BF Vietnam: Fortunate Son - Creedence Clearwater Revival War - Edwin Starr Nowhere to Run - Martha and the Vandellas Wild Thing - Troggs Get Ready - Rare Earth On the Road Again - Canned Heat Shakin' All Over - The Guess Who Psychotic Reaction - Count Five Hush - Deep Purple All Day and All Night - The Kinks You Really Got Me - The Kinks The Letter - The Box Tops Somebody To Love - Jefferson Airplane I Fought the Law - Bobby Fuller Four Ride of the Valkyries - Budapest Symphony Orchestra Surfin' Bird - Trashmen Många schysta låtar alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 "The Ultimate War" av John Williams Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ja, som sagt vilket krig? Om det ska vara Andra Wärldskriget så passar nog låten i Anthon Berg reklamen, bara att jag inte vet vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 CCR - Proud Mary. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 For these about to rock (we salute you) - AC/DC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 AC/DC - Thunderstruck Dope - Die motherfucker die Metallica - One Metallica - Sad but true Metallica - Welcome home (Sanitarium) Outkast - Bombs over bagdad The Rock-themet Sepultura - Inner Self Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Infinite Mass - Bullet Infinite ÄGER: Bullet va min favvolåt till The Thief kom. Efter det vart det Take Me Out efter jag fått Burnout 3 av en kompis som innehöll FF's låt This Fire och sen hörde jag Take Me Out. Så nu är det väll den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag gör en film i CoD vid stalingrad så det ska helst inte vara en så jätte lugn låt Jag testar några av låtarna som lades upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Här har du en perfekt låt till en krigsfilm, i introt så hör man krigsljud i bakgrunden typ. Godsmack - Straight Out Of Line Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Bloodhound Gang - Fire Water Burn (AKA The Roof Is On Fire eller Burn Motherfucker Burn). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag vill gärna hitta en låt med mycket krigsljud i bakgrunden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Själv skulle jag köra helt och hållet på kontrast - vad sägs om lite hetsjazz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) En krigsfilm skall inte ha rock eller hip hop, en gammal god krigsfilm skall ha techno, olika tempo och instrument beroende på tidsepok. *EDIT* glömde ju mina förslag *Cloning Technology *Payback *Climb *Kill Ratio (QII musik ) *Graves Kan tyvärr inte namnen på de som gjort låtarna men du borde ju hitta uhm... ett bra antal låtar när du letar på dem så... *host host* någon av dem är säkert rätt. :"> Redigerad 16 maj, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts