Coach Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hmm... Det sjukaste jag gjort var att spy, för jag var magsjuk. Ha ha! Nej, det var inte kul... Men allvarligt talat så har jag inte lyckats göra några sjuka grejer... Jag minns en gång då jag råkade hosta medans jag spydde...fyfan vad allt i badrummet blev nedspyat. Luktade väldigt illa också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hmm... Vettefan gör sjuka saker varje dag typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag minns en gång då jag råkade hosta medans jag spydde...fyfan vad allt i badrummet blev nedspyat. Luktade väldigt illa också. Ha ha ha!! Läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Fick han någon form utav whiplash-skada då? Nädå.. vi överlevde hela högen... Blev lite blöta.. Och en utav fick lite rivmärkenhan hamnade (Flög över den första busken) i en Ganska grov taggbuske... Men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nädå.. vi överlevde hela högen... Blev lite blöta.. Och en utav fick lite rivmärkenhan hamnade (Flög över den första busken) i en Ganska grov taggbuske... Men men... Hehehe, okay cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Och vi ska vara 22... (År) Jaja.... jag tror han har något märke... om ni undrar så var det förra veckan. Våren kommer med en himla fart (Rakt in i Tagg/Busken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hoppade ner från taket på ett hus med magen först ner i en buske. gjorde ont så in i helvete, och ja fick rivsår i hela ansiktet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Sprängde en MINIRAKET hål i bordet? är erat bord gjort av playwood eller ? Kanske inte beskrev så bra men Det blev ett litet hål i bordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Kanske inte beskrev så bra men Det blev ett litet hål i bordet Alltså, på bordet, inte igenom det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Alltså, på bordet, inte igenom det? Det blev typ en 2 cm djup grop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 När jag fick köra min MiniBåge "Yamaha R1" 110cc Ihjältrimmad....så jag provkörde den lite.. så jag ville vara cool o stegra så jag stegra 0.5 m och sen så skrapa jag ihjäl mitt arsle så det blev hål i dom ...Hade ont i arslet typ 2 veckor HAHAHH ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Hahahaha! Spottkrig? Mysigt. Mm fast jag duscha sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts