NiKe-eKiN Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Va är det sjukast ni har gjort i ert liv hittils? Ja har inte gjort något sjukt så ni kan ge mig lite inspiration Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Finns det inte redan en sån här? // nått på tunnelbanan kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 De sjukaste du gjort är att ha en så stor sign, minska den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag stog där uppe över Sergels torg och pissade ner på alla som var där nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag stog där uppe över Sergels torg och pissade ner på alla som var där nere. HAHAHAHA vet inte ska tänka lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag stog där uppe över Sergels torg och pissade ner på alla som var där nere. Jag skulle inte vilja vara nån av dom. Haha, rätt taskigt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Jag hm... "körde" hm... mitt ex i en liten träbåt på ett dagis vid 21:00 tiden Redigerad 15 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 De sjukaste du gjort är att ha en så stor sign, minska den. Wörd på det jason . hatar folk med enorma signs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Sommarn 2003 Jag och 2 andra kompisar kastade oss från ett staket ner i några buskar i en backe i typ 45 minuter sen sprang vi runt i bar överkropp och körde spottkrig, sen låg vi och rulla i vattenpölar vi skulle 14, men vi var 5:åringar igen, detta är det sjukaste och bland det roligaste jag nånsin gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hahahaha! Spottkrig? Mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) När vi hade gäster hemma så var det en liten kille på typ 6 år som tände på en miniraket i vårat kök, fick panik och lade armen över den spränger hål i bordet, min jacka, tröjan och ett brännsår på armen. Kanske inte det sjukaste jag gjort men jag kommer inte på så mycket mer Redigerad 15 maj, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) spränger hål i bordet, min jacka, tröjan och ett brännsår på armen. Sprängde en MINIRAKET hål i bordet? är erat bord gjort av playwood eller ? Redigerad 15 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Wörd på det jason . hatar folk med enorma signs.. *HOST**Pekar på Marylin**HOST* Har inte gjort något sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 *HOST**Pekar på Marylin**HOST* Har inte gjort något sjukt... Den är fan inte så stor. kolla på SSL eller nån annans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Nej, jag vet, tänkte bara retas lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Wörd på det jason . hatar folk med enorma signs.. Din är nästan lika stor smartass! och större än tillåtet så shut the fuck up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Din är nästan lika stor smartass! och större än tillåtet så shut the fuck up! Pottzorks signatur är INTE för stor, den är 35kb samt 285 x 194 pixlar stor. Förutsatt att han inte bytt signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Det sjukste jag gjort var när jag och 5 till... Körde Väldit fort rakt in i en buske med cykel... En utav oss provade även att köra in i en vägg i samma hastighet... Sen stack vi ut till en badplats och byggde en ramp på en brygga och tog fart och flög ut i vattnet.... Riktigt härligt !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 En utav oss provade även att köra in i en vägg i samma hastighet... Fick han någon form utav whiplash-skada då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hmm... Det sjukaste jag gjort var att spy, för jag var magsjuk. Ha ha! Nej, det var inte kul... Men allvarligt talat så har jag inte lyckats göra några sjuka grejer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts