Maxz Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Finns det något program som kan spela in det som visas på skärmen när man sitter i Windows. Fraps finns men som sagt jag vill spela in när jag inte spelar något spel. Helst ska det gå att spela in ljud också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Aru, Windows Media Encoder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puppy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Aru, Windows Media Encoder! Precis, till och med gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Aru, Windows Media Encoder! Vart finns det att ladda hem ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vart finns det att ladda hem ? Använd hjärnan, det gkorde jag och 10 sekunder senare hittade jag detta: http://www.download.com/3120-20_4-0.html?q...x=6&search.y=10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Använd hjärnan, det gkorde jag och 10 sekunder senare hittade jag detta: http://www.download.com/3120-20_4-0.html?q...x=6&search.y=10 Men förlåt mig så JÄVLA mycket !!!!!! skojja EDIT: Jo, jag har laddat hem det nu.. hur gör jag ? Redigerad 16 maj, 2005 av Perlan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Men förlåt mig så JÄVLA mycket !!!!!! skojja EDIT: Jo, jag har laddat hem det nu.. hur gör jag ? Haha, förlåt, menade inget illa Jag undrar också hur man använder det, men det finns säkert nån Readme eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Har ett problem, det jag vill att Encodern ska filma är ett filmklipp som finns på en hemsida mms://qstream-wm.qbrick.com/00607/100_39.wmv men klippet vill inte fastna på filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Haha, förlåt, menade inget illa Jag undrar också hur man använder det, men det finns säkert nån Readme eller nått. Använd hjärnan, det gjorde jag... Öppna programmet > capture screen > entire screen (om du vill fila hela såklart) > Välj var du ska spara den > Välj kvalité > Välj namn m.m. > slutför > start encoding Det finns inte så mycket att välja på, så jag förstår inte hur ni inte kan fixa det. Hoppas detta hjälper iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Använd hjärnan, det gjorde jag... Öppna programmet > capture screen > entire screen (om du vill fila hela såklart) > Välj var du ska spara den > Välj kvalité > Välj namn m.m. > slutför > start encoding Det finns inte så mycket att välja på, så jag förstår inte hur ni inte kan fixa det. Hoppas detta hjälper iaf Jo, fast det finns ju 4 olika exe-filer som har samma ikoner, så jag var lite osäker. Dessutom hade jag inte hunnit starta programmet mer än en gång och kollat lite bara då jag skrev sist, men nu så är ju det rätt självklart hur man gör för att filma. Tack för hjälpen iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts