VickeX Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ja hej. Alla som startar progect "Orka stava det där jävla skitordet" säger ju alltid. "Och inga *webbcam/videokamera filmar spelet* klipp". Så här tänkte jag att alla vi som endast har den möjligheten kan lägga upp våra filmer. Jag kan.... Inte lägga upp Zip filer >:-( Jaja ni kan ju testa jag försöker med min sålänge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 LOL... fattade inget heller. Speciellt inte hans "Dr. Cox" mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) @SSL: Smashit smashit smashit smashit smashit smashit hörni gubbar, låt oss ha 80x80 avatarer. Redigerad 15 maj, 2005 av Kebabpizza Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 @SSL: Smashit smashit smashit smashit smashit smashit hörni gubbar, låt oss ha 80x80 avatarer. Hahaha... LOL Smashit! hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Synd att ni inte fattar. Altså alla som inte kan använda tvinput grejen och spela in filmer kan lägga in sina filmer som har dålig kvalitè. T ex. Jag som har filmer som är inspelade med webbcam, Jag vill att andra ska se den men sånna här filmer får ju oftast inte vara med i progect. Jag kan inte stava det, Orka. Men jag kan inte lägga upp mina här. Konstigt nog. Redigerad 16 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ofta man använder Webcam!? Använd antingen ett tv-kort om du kör på TVn eller fixa FRAPPS om du kör PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Ofta man använder Webcam!? Använd antingen ett tv-kort om du kör på TVn eller fixa FRAPPS om du kör PC. Håller med till 100%!! Alltså W0rd! Redigerad 15 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Håller med till 100%!! Alltså W0rd! Har ju inge jäkla tv kort. Och har bara på TV. Fatta. Detta känner. Ja doh da. Papperskorgen då. Jag som tyckte det kunde vara kul....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Fatta. Detta känner. Ja doh da. Papperskorgen då. Hur skriver du egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hur skriver du egentligen? Ja ni fattar inte. Men jag skriver och Avbryter och påbörjar nya meningar stup i sekunden när jag är uppretad. "Så ja. Hm. Nej men sluta.... Näe nu ska ja börja me. eller, sa jag" Typ så. Eller som där uppe ^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ja ni fattar inte. Men jag skriver och Avbryter och påbörjar nya meningar stup i sekunden när jag är uppretad. "Så ja. Hm. Nej men sluta.... Näe nu ska ja börja me. eller, sa jag" Typ så. Eller som där uppe ^ Okay... då förstår jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Jaja för er som fattar. Eller jaja kolla på den här iaf. http://rapidshare.de/files/1796754/Grind_L..._Grind.avi.html Redigerad 16 maj, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hm, jag tror nog att människor föredrar stuntvideos som är inspelade med fraps/tv-in på grund av kvaliteten, det är inte så svårt att första va? Förstår dock inte vad du menar med att man tillhör "pro"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hm, jag tror nog att människor föredrar stuntvideos som är inspelade med fraps/tv-in på grund av kvaliteten, det är inte så svårt att första va? Förstår dock inte vad du menar med att man tillhör "pro"? Jag har inte sagt någonting om PRO. Men det finns väll vissa som bara har möjligheten att spela in med webbcam och jag tänkte att dessa personer kunde lägga upp sina filmer här. Men det verkade inte vara ett bra förslag. Jaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Jag har inte sagt någonting om PRO. Men det finns väll vissa som bara har möjligheten att spela in med webbcam och jag tänkte att dessa personer kunde lägga upp sina filmer här. Men det verkade inte vara ett bra förslag. Jaja Jag vill att andra ska se den men sånna här filmer får ju oftast inte vara med i pro Jasså? Det var ju ingen dålig idé heller. Redigerad 16 maj, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Kolla nu så ser ni vad jag menade där. Jaja. Föresten varför bråkar alltid vi Kaboom? Jaja. Mods kom hit. Spam spam spam oftopic oftopicoftopic come on. Papperskorgen. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Kolla nu så ser ni vad jag menade där. Jaja. Föresten varför bråkar alltid vi Kaboom? Jaja. Mods kom hit. Spam spam spam oftopic oftopicoftopic come on. Papperskorgen. Eller? Hm, vi bråkar väll inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Haha. Shit vad skruvat det var här! Ontopic: Lägg upp era filmer då om ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebabpizza Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Vem fan orkar kolla på filmer tagna med webcam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts