kariya Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 CS CS CS.. sofie - hej. allt bra med dig? längesen du la upp nån bild. jag tycker att du får göra det snart. Instämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Man wallhackar Ha ha! LoL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Man wallhackar Det där är äkta kärlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ledsen, men killar gillar inte dikter så mycket. De är som jag, vi rappar! Ah men dagens musikscen skulle se väldigt annorlunda om det inte vore för poesi. Jag förstår fördomarna, det första jag tänkte på när jag var yngre ,när jag hörde ordet poesi var fjärilar, rosor och manliga balettdansare av nån konstig anledning. Detta ändrades dock dagen jag upptäckte Langston Hughes, han var en av de bästa afroamerikanska poeterna i vår tid, han har även inspirerat rappare som KRS one, och Mos Def. Hans poesi är ett måste för alla er "shunnar" därute som håller på med hip hop. I, too, sing America. I am the darker brother. They send me to eat in the kitchen When company comes, But I laugh, And eat well, And grow strong. Tomorrow, I'll be at the table When company comes. Nobody'll dare Say to me, "Eat in the kitchen," Then. Besides, They'll see how beautiful I am And be ashamed-- I, too, am America. -Langston Hughes. Kan väl passa på att lägga upp ett av mina alster här. What was your crime? refusing to obey what your owner say? Maybe your family hadn't eaten in awhile, and you tried to steal an apple for your starving child Did you try rest your feet? while working in the summerheat? Or maybe you were just a crazy whore, that wasn't needed anymore. http://www.myfilestash.com/userfiles/Mahalo/lynch_01.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Ah men dagens musikscen skulle se väldigt annorlunda om det inte vore för poesi. Jag förstår fördomarna, det första jag tänkte på när jag var yngre ,när jag hörde ordet poesi var fjärilar, rosor och manliga balettdansare av nån konstig anledning. Detta ändrades dock dagen jag upptäckte Langston Hughes, han var en av de bästa afroamerikanska poeterna i vår tid, han har även inspirerat rappare som KRS one, och Mos Def. Hans poesi är ett måste för alla er "shunnar" därute som håller på med hip hop. Kan väl passa på att lägga upp ett av mina alster här. What was your crime? refusing to obey what your owner say? Maybe your family hadn't eaten in awhile, and you tried to steal an apple for your starving child Did you try rest your feet? while working in the summerheat? Or maybe you were just a crazy whore, that wasn't needed anymore. http://www.myfilestash.com/userfiles/Mahalo/lynch_01.jpg Tyckte den var jävligt bra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Tyckte den var jävligt bra ! Håller med! Go Mahalo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Suck... Frenzy, varför?! VARFÖR?! Varför quota HELA inlägget INKLUSIVE bilden?! Btw. Mahalo, mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 han var en av de bästa afroamerikanska poeterna i vår tid, han har även inspirerat rappare som KRS one, och Mos Def. Offtopic, men det är väl redan hela denna topic Läste i tidning att KRS One kommer till sverige såg han i dokumentären Beef, killen keepade det fan real och hans näsa, shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Tyckte den var fin... Vafan e det med er killar? Hur skulle det kännas för er om alla reagerade sådär när ni gjorde nåt som ni kanske tyckte va bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Tyckte den var fin... Vafan e det med er killar? Hur skulle det kännas för er om alla reagerade sådär när ni gjorde nåt som ni kanske tyckte va bra? Pekar på Xemtoth. "Mamma, är han gay?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Pekar på Xemtoth. "Mamma, är han gay?" Det roliga e att man inte behöver vara gay för att tycka endel dikter e fina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Det roliga e att man inte behöver vara gay för att tycka endel dikter e fina... Jag har skrivit många dikter. Jag uppskattar fin poesi och meningsfulla texter (Som exempelvis Mahalos). Men intetsägande kärleksdikter till en skådis känns lite... Kass... Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Bra dikt. Om du vill vara på ett ställe där de bara skriver dikter och sånt typ så kan du besöka Diktsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Suck... Frenzy, varför?! VARFÖR?! Varför quota HELA inlägget INKLUSIVE bilden?! För att jag är lat ? Nej men vettefan brukar inte göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Man wallhackar HAHAHAHA. Bäst idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 (redigerad) HAHAHAHA. Bäst idag. Skrevs igår... Funny: petig som få. *Funderar på en bra undertitel* Redigerad 17 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Skrevs igår... Funny: petig som få. *Funderar på en bra undertitel* Haha. Men duh. Jag läser det idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Man wallhackar OMG HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts