vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 När min klass skulle dissekera hjärtan fanns det inget åt mig, så jag fick röja upp en lunga istället! riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Kommer ihåg i 7:an när hela klassen skulle dissekera grodor, alla brudarna började skrika innan de ens tagit i den med tången. Sen rörde dom inte grodorna igen. Eller ja, de rörde dom inte nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Asså du vet väl att hjärtat pumpar vårt blod till lungorna och ut i hela kroppen, det har ingenting med "kärlek" o göra? Det ser inte så trevligt ut heller: *ironi* Jag tror att "Känner Du inte att mitt hjärta slår för Dig?" syftar på att han är allt i hennes liv och det enda hon lever för, att hon lika kunde tagit livet av sig om inte han funnits. Fast kanske inte lika överdrivet, men att man bryr sig om personen helt enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Sen för er idioter som bara vill vara coola inför dom "respekterade" medlemmarna, LÄGG NER! Så djävla trött på att alla ska va coola och anti-gay och ska visa sig stora inför de sk. respekterade medlemmarna. Skärp er förfan, alla har lika rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Känns som om man läst den dikten tusen gånger förut. Den är lite för originell. Lite för originell? ----- För övrigt stämmer det ju som folk säger, kärlek sitter i hjärnan och har inget med hjärtat att göra. Men so what, egentligen? Redigerad 15 maj, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Så typiskt gtasajten att en topic om en kärleks dikt helt plötsligt blir en "berätta din upplevelser med dissekeringar" topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Så typiskt gtasajten att en topic om en kärleks dikt helt plötsligt blir en "berätta din upplevelser med dissekeringar" topic... Haha, jo det är nog typiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Sen för er idioter som bara vill vara coola inför dom "respekterade" medlemmarna, LÄGG NER! Så djävla trött på att alla ska va coola och anti-gay och ska visa sig stora inför de sk. respekterade medlemmarna. Skärp er förfan, alla har lika rätt. Jag (om du syftar på mig) försöker inte vara "cool" eller så. Jag säger bara som det är. Och att jag hatar kärlek... (Mest för att jag är lite ledsen över en sak som hände... För 2 månader sedan eller mer typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) 1. hoss+sejjer+föralltiid=skrivihop.nu (Kunde inte låta bli...) 2. Funderat på att skaffa signatur istället för att attacha en bild till varje post? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=UserCP&CODE=22 3. Dikten var väl rätt bra, men som sagt så är varken jag eller (antagligen) någon annan här så förtjust i dikter. EDIT: Välkommen tjejen! Var länge sen vi hade nån ny sån här... Redigerad 16 maj, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Så ser ett RIKTIGT hjärta ut. Och som M0rd0r sa så har det egentligen inget med "kärlek" att göra... Saxen passade väldigt bra där... För övrigt håller jag med... ja, vem det nu var som sa det, att det känns som om man har läst den femtusen gånger, men det är så svårt att skriva poesi. Jag försökte en gång, men det gick åt helvete, så jag lade ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Åh... blod... jag klarar inte av att se blod, aeeh, nu svimmar jag // Hejdå EDIT: Grym dikt föresten! Redigerad 16 maj, 2005 av SSL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 1. hoss+sejjer+föralltiid=skrivihop.nu (Kunde inte låta bli...) 2. Funderat på att skaffa signatur istället för att attacha en bild till varje post? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=UserCP&CODE=22 3. Dikten var väl rätt bra, men som sagt så är varken jag eller (antagligen) någon annan här så förtjust i dikter. EDIT: Välkommen tjejen! Var länge sen vi hade nån ny sån här... 2: Vad menar du med det? Eftersom jag kommer till min signatur varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 2: Vad menar du med det? Eftersom jag kommer till min signatur varje gång. Alla kommer till sin egen signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 HAHAHAHHA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 2: Vad menar du med det? Eftersom jag kommer till min signatur varje gång. Jag gav henne länken till "redigera din signatur"-sidan. Ifall hon, som flera andra nybörjare, inte visste hur man gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ser Du inte att Det är Dig Jag tittar på när Du inte ser? hur se man att någon kollar på än när man inte ser.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ser Du inte att Det är Dig Jag tittar på när Du inte ser? hur se man att någon kollar på än när man inte ser.? Man wallhackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 CS CS CS.. sofie - hej. allt bra med dig? längesen du la upp nån bild. jag tycker att du får göra det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 CS CS CS.. sofie - hej. allt bra med dig? längesen du la upp nån bild. jag tycker att du får göra det snart. Ledsen att göra dig besviken men min cam är sönder ;-P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Man wallhackar HAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts