Jump to content

Kärlek

Starfaall___
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Asså du vet väl att hjärtat pumpar vårt blod till lungorna och ut i hela kroppen, det har ingenting med "kärlek" o göra?

Det ser inte så trevligt ut heller:

l_ny-hjarta_inre_434002_0.gif

*ironi*

Jag tror att "Känner Du inte att mitt hjärta slår för Dig?" syftar på att han är allt i hennes liv och det enda hon lever för, att hon lika kunde tagit livet av sig om inte han funnits. Fast kanske inte lika överdrivet, men att man bryr sig om personen helt enkelt... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som om man läst den dikten tusen gånger förut. Den är lite för originell.

Lite för originell? (w00t)

-----

För övrigt stämmer det ju som folk säger, kärlek sitter i hjärnan och har inget med hjärtat att göra. Men so what, egentligen? ^_^

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen för er idioter som bara vill vara coola inför dom "respekterade" medlemmarna, LÄGG NER!

Så djävla trött på att alla ska va coola och anti-gay och ska visa sig stora inför de sk. respekterade medlemmarna.

Skärp er förfan, alla har lika rätt.

Jag (om du syftar på mig) försöker inte vara "cool" eller så. Jag säger bara som det är. Och att jag hatar kärlek... (Mest för att jag är lite ledsen över en sak som hände... För 2 månader sedan eller mer typ)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. hoss+sejjer+föralltiid=skrivihop.nu (Kunde inte låta bli...)

2. Funderat på att skaffa signatur istället för att attacha en bild till varje post?

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=UserCP&CODE=22

3. Dikten var väl rätt bra, men som sagt så är varken jag eller (antagligen) någon annan här så förtjust i dikter.

EDIT: Välkommen tjejen! Var länge sen vi hade nån ny sån här...

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

real_heart_434126_0.jpg

Så ser ett RIKTIGT hjärta ut. Och som M0rd0r sa så har det egentligen inget med "kärlek" att göra...

Saxen passade väldigt bra där...

För övrigt håller jag med... ja, vem det nu var som sa det, att det känns som om man har läst den femtusen gånger, men det är så svårt att skriva poesi. Jag försökte en gång, men det gick åt helvete, så jag lade ner...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. hoss+sejjer+föralltiid=skrivihop.nu (Kunde inte låta bli...)

2. Funderat på att skaffa signatur istället för att attacha en bild till varje post?

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?act=UserCP&CODE=22

3. Dikten var väl rätt bra, men som sagt så är varken jag eller (antagligen) någon annan här så förtjust i dikter.

EDIT: Välkommen tjejen! Var länge sen vi hade nån ny sån här...

2: Vad menar du med det? Eftersom jag kommer till min signatur varje gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor