Starfaall___ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Förstår du inte att jag saknar Dig när Du åker? Ser Du inte att Jag fäller tårar när du släpper min hand? Hör Du inte när Jag viskar på kvällen att Jag vill ha Dig hoss Mig nu? Känner Du inte att jag fryser om natten när inte Du håller om Mig? Ser Du inte att Det är Dig Jag tittar på när Du inte ser? Hör Du inte att det är Dig jag sejjer: - Jag älskar Dig? Känner Du inte att mitt hjärta slår för Dig? Visste Du att om Du faller...Så faller Jag med.. Mitt hjärta tillhör Dig föralltiid :'( Denna Dikten är skrivit ur mitt hjärta..Såå..Vad tycker Ni om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Den e bra ...men jag är inte förtjust i dikter.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Haha, har man kanske fått en gay själ på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Eller kanske en till tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Starfaall___ Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Asså jag é en tjej :s.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ledsen, men killar gillar inte dikter så mycket. De är som jag, vi rappar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vad går tråden ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vad går tråden ut på? Hon vill att vi ska bedöma hur bra den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Asså jag é en tjej :s.. Aha, hade du vart kille hade de vart komiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ledsen, men killar gillar inte dikter så mycket. De är som jag, vi rappar! Så du är killen som talar för alla världens killar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Så du är killen som talar för alla världens killar? Jag talar för mig själv och mina erfarenheter. Inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Isåfall skulle du inte skrivit "Ledsen, men killar gillar inte dikter så mycket", då skulle du sagt "Ledsen, men jag gillar inte dikter så mycket" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Asså du vet väl att hjärtat pumpar vårt blod till lungorna och ut i hela kroppen, det har ingenting med "kärlek" o göra? Det ser inte så trevligt ut heller: *ironi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Isåfall skulle du inte skrivit "Ledsen, men killar gillar inte dikter så mycket", då skulle du sagt "Ledsen, men jag gillar inte dikter så mycket" Han skrev ju "sina egna erfarenheter" också. Och hans erfarenheter kan ju vara att killar inte gillar dikter, och det är ju sant. TYCKER JAG. Nöjd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Känns som om man läst den dikten tusen gånger förut. Den är lite för originell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Så ser ett RIKTIGT hjärta ut. Och som M0rd0r sa så har det egentligen inget med "kärlek" att göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Exakt. Dissikerade ett hjärta för nåt år sen, hittade bara en massa blod och några hjärtklaffar. Knappast romantiskt. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hum.. den var väl...käck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ledsen, men killar gillar inte dikter så mycket. De är som jag, vi rappar! Jag är tydligen den ända som håller med dig här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts