Dee Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag vet att många tänker: "Fan vilken mes!" men jag gillar dem. Iaf... Här kan ni prata om Norman och deras musik, texter m.m. Not Only Right Dream Mention A Nigger... jag försökte bara göra en mening av N, O, R, D, M, A och N. Försök du också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Not Only Really Dumb Music, äh, det sket sig! Jaja, jag älskade dem när jag var liten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Nu Orkar Rambo Dampa Mycket, Anders Nös. Nästan bra, eh? Nordman lyssna man ju på närt man var liten! Han aegde! När Oscar Röt, Dök Micke Antagligen Ner. Nästan Otroligt Roligt, Majsen Andas Nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Owh jag har levt mitt liv. Som knarket styrt meig. Det var en buss som drog förbi. Och den tog mig ti-il. Helvettet, neree. Jag bara vägra slutaupp. Jag kunde knarka så mycket så jag vart yr. Men nu fattar jag allting. Ref. Knarket var min väg. Det tog mig överallt. Till fängelsätt på en ö. Knarket var min väg. Men nu är jag tillbaks. Nu ska jag knarka mer. Owh jag förstår nu. (Tadadang) Att mitt knark är till för meiiii.. Ja nu har ni hört en bit av min remix av Ödet var min väg. LOL. Jo det var väll några år sen man stog å dansade med småkompisarna till "Vandraren" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Owh jag har levt mitt liv. Som knarket styrt meig. Det var en buss som drog förbi. Och den tog mig ti-il. Helvettet, neree. Jag bara vägra slutaupp. Jag kunde knarka så mycket så jag vart yr. Men nu fattar jag allting. Ref. Knarket var min väg. Det tog mig överallt. Till fängelsätt på en ö. Knarket var min väg. Men nu är jag tillbaks. Nu ska jag knarka mer. Owh jag förstår nu. (Tadadang) Att mitt knark är till för meiiii.. Ja nu har ni hört en bit av min remix av Ödet var min väg. LOL. Jo det var väll några år sen man stog å dansade med småkompisarna till "Vandraren" Så jävla idiot du e. Normalt att skämta om folk som knarkar? Du kan ju inte va helt frisk du heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Som många andra har jag också diggat Nordman en gång i tiden. Det var synd att det inte gick bättre för dem i melodifestivalen för deras bidrag var det enda med någorlunda klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Så jävla idiot du e. Normalt att skämta om folk som knarkar? Du kan ju inte va helt frisk du heller? Jag vet att han har knarkat och så. Men jag sjunger bara så för att jag inte gillar den låten Ödet.... Han skrev ju den för att han har knarkat och vare i fängelsätt o så. Jaja. Men jo han har man ju lyssnat på. På den gammla goda tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) När jav liten älskade jag Nordman. Man kan säga att jag hade en skiva med honom, ja det var på kasett. Men jag gillade "Vandraren" och "be mig så stannar jag kvar bla bla bla." (nånting) Redigerad 16 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Nordman e pimp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts