RavenE Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) (Innan jag börjar skriva, så vill jag att ni ska veta förljande, så ni slipper skälla på mig:) - Jag HAR sökt, hittade inget vettigt Fråga: Hur går man ner i fat SNABBT? Edit: Kanske borde skriva att jag har gymbuggen oxå Redigerad 15 maj, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Gymma så mycket som möjligt, och spring/simma en hel del. Tror det finns något fusk för att förlora fat, men du kanske inte vill fuska? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Gymma så mycket som möjligt, och spring/simma en hel del. Tror det finns något fusk för att förlora fat, men du kanske inte vill fuska? =/ Hehe....om ni skulle ha en tävling, om vem som fuskat mest...skulle jag nog vara bland dom 10 översta... :'( Edit: Jag editerade mitt inlägg samma minut som du svarade... Redigerad 15 maj, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Fixa gymbuggen, alternativt den här tråden. Kod för att förlora fett, men musklerna försvinner tydligen också: Triangel, upp, upp, vänster, höger, fyrkant, cirkel, höger Leta här annars, jag orkar inte själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Fixa gymbuggen, alternativt den här tråden. Kod för att förlora fett, men musklerna försvinner tydligen också: Triangel, upp, upp, vänster, höger, fyrkant, cirkel, höger Leta här annars, jag orkar inte själv. Hittade inget som hjälper.....jag har provat det där med att spara i Madd Dogs Crib....det andra tipset har jag oxå provat...funkar inte....på fusksidan fanns det inget som hjälper.. Så...då måste jag göra fusket...tack för hjälpen iaf :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts