Foo Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Här är även den officiella loggan... http://www.zhq2.com/images/feature_images/e3_twilight_princess.jpg Den har jag sett och försökt lägga upp, men det funkade inte... Det var den jag menade när jag sa att jag tror att Zelda kommer förvandlas till varulv... Men vad tror ni egentligen om min Golden Land Teori??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Här är även den officiella loggan... http://www.zhq2.com/images/feature_images/e3_twilight_princess.jpg Beaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatufil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Tror också att det är nåt med nån varulv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jag sparar egentligen till en dator men nu är jag grymt frestad att köpe en GC med Windwaker och detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) E3 trailern HÄR Redigerad 18 maj, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 E3 trailern HÄR Hmm...så det är Link som är en varulv. Men jag kommer ändå inte att kunna ta del av äventyret, ska köpa en ps3:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 E3 trailern HÄR Cool! Visst är det den 3:e trailern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Cool! Visst är det den 3:e trailern? Jaa.. Hmm...så det är Link som är en varulv. Men jag kommer ändå inte att kunna ta del av äventyret, ska köpa en ps3:a. Joo, köp båda, det är det värt Själv har jag PS2 och GC, ska även köpa PS3 och Revolution... Eller jag köper nog PS3 först, och Revolution när NÄSTA (inte Twillight Princess) Zelda kommer (om det kommer ) Redigerad 18 maj, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts