Gäst Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hur spelar man in någonting med micken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Start>Tillbehör>Underhållning>Ljudinspelaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Med ljudinspelaren som finns under start/program/tillbehör/underhållning t.ex. fan jävla patrik Redigerad 15 maj, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Thx för snabbt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hur spelar man in någonting med micken? Ibland kan det där försvinna. Det har det iaf gjort för mig. Då kan man göra såhär: Start/kör/Skriv sndrec32.exe/Klicka på OK. Då startar ljudinspelaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Elelr om du vill spela in längre än yp 1 min så rekomenderar jag audacity http://audacity.sourceforge.net/download/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts