Evaldo Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hej är det någon som vetr vart man hittar "Hantler" millitär helikoptern?...som finns på vc med....... jag har klarat av spelet..skulle villja veta vad den finns..... /evaldo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hej är det någon som vetr vart man hittar "Hantler" millitär helikoptern?...som finns på vc med....... jag har klarat av spelet..skulle villja veta vad den finns..... /evaldo Jag tror du menar "Hunter". Den kan man få om man klarar 100% i flygskolan. Eller när man startar ett Race Tournamenti Las Venturras Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Evaldo Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ja det menade jag..okej tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Eller med fusk: CIRCLE, X, L1, CIRCLE, CIRCLE, L1, CIRCLE, R1, R2, L2, L1, L1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Har klarat 100 % i flygskolan men vart finns den ? började med undra sen ett par dagar sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Har klarat 100 % i flygskolan men vart finns den ? började med undra sen ett par dagar sedan Vid Pilotskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 (redigerad) Har klarat 100 % i flygskolan men vart finns den ? började med undra sen ett par dagar sedan Mer extakt så finns det 3 cirklar mellan "save/flygskole ingången" och hagarerna (den närmast står det gamla planet i den hagaren man gjorde uppdrag i) sen nästa står attackplanet(doc kommer jag inte ihåg vad den heter ) där i mellan är 3 cirklarna och där står en helekopter efter alla broms sen efter alla silver står stuntplanet sen efter guld står huntern där men dom står brevidvarnadra dom ändras inte. Redigerad 18 maj, 2005 av hedlund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Hantler ! HAHAHA ! Oj förlåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts