helmer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Det var synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ingen som vill lägga upp den igen? Älskar ju alla gta filmer :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Jo det vore skoj att få se den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 http://gtahunter.zapto.org/FarmWars.wmv Nu ligger den på min egna server, där ingen kan ta bort grejerna förutom jag (och eventulla hackers) Server är INTE igång 24/7! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Åhh tack, va du e underbar! Går lite segt bara men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Åhh tack, va du e underbar! Går lite segt bara men men.. 8 Mbit ner.. Då har jag antagligen 0.8 Mbit upp.. Jag ser att ni tankar ner, routern blinkar som en galning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hur blev du en bonde??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 30% klart.. Jag tankar i 25kb/sek. Brukar normalt tanka i 200-800kb/sek om det går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Hur blev du en bonde??!! Man får bondekläder (Rural Suit) när man fått 100% med Helena Wankstein Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Vilken söt film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Den är bättre än första avsnittet av Lost in San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 ? Den har inte jag sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Kolla den då...Den ligger i nån tråd för nån sida sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Man får bondekläder (Rural Suit) när man fått 100% med Helena Wankstein Du försöker alltid att hjälpa, men ibland blir det inte rätt. Cj´s kläder köpte jag någonstans (minns inte). För att spela som bonden körde jag multiplayer, det går inte på något annat vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Eftersom jag har servern på min egen dator här och att vi har fler datorer i nätverket kan det gå lite segt ibland Jag ser att flera tankar ner fortfarande, routern blinkar... Jag måste stänga ner snart, men jag ska försöka vänta in er som fortfarande tankar ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Men lägg upp den på www.thepiratebay.org istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Men lägg upp den på www.thepiratebay.org istället! Varför? Det är ju bara en oseriös liten film. Jag tänker inte seeda den där sketna filmen bara för att några ungar på GTAsajten vill ha den. Jag har laddat upp den tre gånger på yousendit + att GTaJäGaReN har den på sin server, det får räcka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Varför? Det är ju bara en oseriös liten film. Jag tänker inte seeda den där sketna filmen bara för att några ungar på GTAsajten vill ha den. Jag har laddat upp den tre gånger på yousendit + att GTaJäGaReN har den på sin server, det får räcka. Var inte dig jag snackade med Om den var oseriös film varför la du upp den då? Snarare filmskaparen som är oseriös och vem kallar du unge? Sluta slösa dina äckliga trådar på foruet och hur gammal är du? 9 år? Shit, trodde väl det med den attityden och med det namnet, tss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 (redigerad) Var inte dig jag snackade med Om den var oseriös film varför la du upp den då? Snarare filmskaparen som är oseriös och vem kallar du unge? Sluta slösa dina äckliga trådar på foruet och hur gammal är du? 9 år? Shit, trodde väl det med den attityden och med det namnet, tss... 1. Vem snackade du med då? 2. Jag lade upp den för att jag trodde att vissa skulle vilja se den. Det stämde. 3. Ja, jag var lite oseriös när jag gjorde filmen. Alltså är filmen också oseriös. 4. Vad menar du med "dina äckliga trådar på foruet"? 5. Jag är 16, 17 i år. 6. Du vet inte mitt namn, men jag förstår att du syftar på nicket. Vad är det för fel med "Tackleberry"? Det är du som borde skärpa dig, inte jag. Dessutom borde du lära dig att skriva. Det heter "Det var inte dig...", inte "Var inte dig...". Man kan inte heller skriva "Om den var oseriös film...". "foruet", är det ett ord? Redigerad 26 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Du försöker alltid att hjälpa, men ibland blir det inte rätt. Cj´s kläder köpte jag någonstans (minns inte). För att spela som bonden körde jag multiplayer, det går inte på något annat vis. Det blev heller inte fel. Tipsade bara om hur han kan få tillgång till bondekläder även utanför multiplayer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts