Tackleberry Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Funkar fortfarande inte.. skumt.. Det tar tid att ladda upp en ny, men nu är det klart! Ladda ner fimen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Det tar tid att ladda upp en ny, men nu är det klart! Ladda ner fimen här. Okej. Visste inte att det tog så låg.. Men tack i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 (redigerad) Det tar tid att ladda upp en ny, men nu är det klart! Ladda ner fimen här. Så...nujaa Håller på att ladda ner.. Ska bli roligt att se Edit:Rolg film Är den i 2 delar?? Skulle vilja ha en länk till 2:a isåfall Redigerad 22 maj, 2005 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nop fortfarande blockad Lägg typ upp den på piratebay som torrent eller ngt liknande istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Nop fortfarande blockad Lägg typ upp den på piratebay som torrent eller ngt liknande istället? Jag orkar inte bry mig om filmen längre, någon annan får lägga upp den isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Filmen är seg!Alltså texten står ju kvar i en miljon år. Inget händer osv.. MEn bra gjort Tac. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Om någon vänlig själ känner för att ladda upp filmen igen så vore det väldigt uppskattat! Den verkar rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Om någon vänlig själ känner för att ladda upp filmen igen så vore det väldigt uppskattat! Den verkar rolig Ja jag får ett meddelande där det står -"Unfortunately your file has expired. A link is valid for 7 days or 25 downloads, whichever occurs first. Once the link expires, the file is automatically deleted and cannot be recovered." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Ja jag får ett meddelande där det står -"Unfortunately your file has expired. A link is valid for 7 days or 25 downloads, whichever occurs first. Once the link expires, the file is automatically deleted and cannot be recovered." Så står det för mig också.. Om man läser lite tillbaka i forumet så ser man att den senaste uppdateringen av länken gjordes den 15 maj och det var för 7 dar sen nu.. Någon som har filmen får hemst gärna ladda upp den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Så står det för mig också.. Om man läser lite tillbaka i forumet så ser man att den senaste uppdateringen av länken gjordes den 15 maj och det var för 7 dar sen nu.. Någon som har filmen får hemst gärna ladda upp den! Jag uppdaterade länken den 21 maj också. 25 stycken borde inte ha laddat ner den redan. Troligen någon som jävlas med att ta bort den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mhm.. Det var konstigt.. "Unfortunately, the link you have clicked is not available. Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient. Så står det. Du får hemst gärna kolla upp det.. Gtasajten kanske har överflöd av utrymme och kan sponsra med en några veckors temporär plats för filmen? Jag förmodar att de inte har det utrymmet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag kan ladda upp men fattart inte hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jag fick den nerladdat,trodde jag. Visade sig att min dator inte hade tillräcktligt med utrymme mitt i laddningen,så det blev nåt fel på den... Hade varit kul och se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Annars så kan Tackleberry adda mig på msn och skicka filmen där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Haha sämsta filmen. Haha biten på slutet är rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hepp vart ingen film för mig då synd, skulle vilja se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Samma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Väldigt bra film Tackleberry!!! Bra gjort!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Ingen som vill ladda upp den? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag kan lägga upp filmen på min server... Dock så har jag inte filmen på hårddisken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts