Tackleberry Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Vad sjöng dom om?, sjöng dom om kulturen och livet på landet eller? Jag hörde iaf "traktori", därför tyckte jag att den passade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Aaa... dom sjöng typ om en traktor... Låten hette ju : Traktorinpyörä on traktorinpyörä! De betyder ungefär: En traktorcykel är en traktorcykel...(????) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag hörde iaf "traktori", därför tyckte jag att den passade... Var hittade du låten/fick talas om den?. Jag bara undrar eftersom det inte är världens största hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Var hittade du låten/fick talas om den?. Jag bara undrar eftersom det inte är världens största hit. Jag frågade folk på oDC efter en bondig låt. Jag fick då olika förslag, sen gick jag och köpte skivan i affären såklart!.. Tolka det hur ni vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag frågade folk på oDC efter en bondig låt. Jag fick då olika förslag, sen gick jag och köpte skivan i affären såklart!.. Tolka det hur ni vill... Jag kan inte ladda ner den.. Mysko.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag kan inte ladda ner den.. Mysko.. Gå och köp den som Tackleberry gjorde . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Gå och köp den som Tackleberry gjorde . Inte låten, filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Mmm, jag har mina hemligheter... Ni får lista ut hur jag gjorde allt själva. Spelade både i multiplayer och singel player flygplanet finns precis ovanför bondgården, och den bondgården är nära The Truth's bondgård Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Jag kan inte ladda ner filmen det funkar inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Kan du inte fixa så att den går att ladda hem igen?! Plz! Hade laddat hem första, men saknar resten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Vill också ha en uppdaterad länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ja, länkar till folket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Ja, länkar till folket. *Väntar*.. We wanna c it now Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Gimmeh a länk! Varför laddar folk upp på "yousendit" och "pixas" och sånt? Grejerna försvinner ju efter någon dag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Varför laddar folk upp på "yousendit" och "pixas" och sånt? Grejerna försvinner ju efter någon dag.. Kanske för att det finns ont om servrar att ladda upp på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Varför laddar folk upp på "yousendit" och "pixas" och sånt? Det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Det är gratis. RapidShare e väl också gratis? xP Men iaf, Uppdatera länk, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 21 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Okej, okej. Jag laddar upp en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Okej, okej. Jag laddar upp en ny. Funkar fortfarande inte.. skumt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Jag vill verkligen sen filmen.. men den gå rinte att ladda ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts