gurfi Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Den får 2/5. tyckte att den va lite osamanhängande, det tog ett tag innan jag fattade att det va 2 bönder som bråkade. musiken i början va horribel. kan bara säga att jag vet att du kan göra bättre än så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 musiken i början va horribel. Hur kan du säga så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Är det meningen att det skall ta 5 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Den får 2/5. tyckte att den va lite osamanhängande, det tog ett tag innan jag fattade att det va 2 bönder som bråkade. musiken i början va horribel. kan bara säga att jag vet att du kan göra bättre än så här. Som jag skrev var detta ingen film jag satsade på. Gjorde den igårkväll och orkade inte spela in så många scener. Jag skulle inte heller ge den högre betyg. Jag vet också att jag kan bättre... Musiken ägde iaf! Redigerad 15 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) En till mycket bra film från dig Tackleberry. Jag gillade musiken speciellt den finska låten. Väldigt mycket humor t ex när han ramlar i slutet. Men jag förstod inte hur du kunde ha två spelare och dom var så lågnt ifrån varandra För att du gjorde den så snabbt och för musiken så blir det 3,5 av 5. Det kunde ha blivit en femma men det var för många småmissar. Redigerad 15 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Laddar ner den nu, läste att nåt om flyga mellan topparna hoppas du använde det där flygplanet med nån lustig gas i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Laddar ner den nu, läste att nåt om flyga mellan topparna hoppas du använde det där flygplanet med nån lustig gas i Ska jag vara ärlig så gjorde han det Lite spoiler kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_vice88 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 En till mycket bra film från dig Tackleberry. Jag gillade musiken speciellt den finska låten. Väldigt mycket humor t ex när han ramlar i slutet. Men jag förstod inte hur du kunde ha två spelare och dom var så lågnt ifrån varandra För att du gjorde den så snabbt och för musiken så blir det 3,5 av 5. Det kunde ha blivit en femma men det var för många småmissar. Hur gjorde han det ja? och var utspelade sig allt? känner inte igen det?! Och det där planet har jag aldrig sett! var står det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mmm, jag har mina hemligheter... Ni får lista ut hur jag gjorde allt själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 och var utspelade sig allt? känner inte igen det?! Och det där planet har jag aldrig sett! var står det? Det utspelade sig vid farmen där man gör uppdraget Body Harvest med The Truth. Det planet är en Crop Duster, den står uppe på berget precis väster om farmen. Om du vill hitta farmen på kartan heter den "The Farm Cult Location" tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chs Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Men det funkar ju inte att tanka... nån ny länk jag missat...? vill se filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Laddar ner den nu... 85%... går VÄLDIGT trögt! men men... tålamod... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Nu är länken uppdaterad igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Vart hittar man del 2 då? btw blev lite besviken där =( tac, du brukar ju alltid göra så bra annars denna levde inte upp till din normala standard =) Redigerad 16 maj, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Hehe, rätt bra film. Hände väl kanske igentligen inte så mycket, men för att vara inspelad under kort tid så blev det bra i alla fall. Musiken var också rätt bra förutom den finska skiten. Kvaliteten på filmen var nog det som var bäst tycker jag. 2,5/5 får filmen av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 http://img204.echo.cx/img204/417/banner1kb.jpg I filmen utnyttjas också en bugg som inte alla vet om, därför tycker jag att ni ska se den. Vart e den buggen??.....jag märkte ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Vart e den buggen??.....jag märkte ingen Är det inte buggen då man ska dra något efter traktorn och man själv slungas iväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Haha! Den va ju riktit cool! ( Ja e finlandssvensk så ja fatta den där låten i början ganska bra! ) 4/5! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag e också Finlandssvensk xP. Men jag kan inte ladda ner filmen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Haha! Den va ju riktit cool! ( Ja e finlandssvensk så ja fatta den där låten i början ganska bra! ) 4/5! Vad sjöng dom om?, sjöng dom om kulturen och livet på landet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts