Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) http://img204.echo.cx/img204/417/banner1kb.jpg Nu kommer min nya lilla kortfilm, Farm Wars, i väntan på att LiSA-projektet ska komma igång. Jag har aldrig lagt ner så lite tid på någon film som den här, men den är lite lustig. Det bästa i filmen är musiken, det den som gör filmen värd att se. Ni behöver inte klaga eller ge tips, den här filmen är enbart till för att vara ett litet söndagsnöje för GTAsajtarna. Den handlar egentligen om två bönder som hatar varann, men ni får uppfatta scenerna på erat eget sätt... I filmen utnyttjas också en bugg som inte alla vet om, därför tycker jag att ni ska se den. Det var min brorsa som fick idén, därav "Ebbot" i credits. Ladda ner filmen här. OBSERVERA! Jag var inte speciellt seriös när jag gjorde denna film... Redigerad 22 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Kan inte ladda ner tvåan You have requested the file Farm_Wars.part2.rar (25000000 Bytes). This file has been downloaded 0 times already. IMPORTANT: Download-accelerators are only supported with a PREMIUM-Account! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Kan inte ladda ner tvåan You have requested the file Farm_Wars.part2.rar (25000000 Bytes). This file has been downloaded 0 times already. IMPORTANT: Download-accelerators are only supported with a PREMIUM-Account! Ajdå, märkte nu att man måste vänta en timme efter att man har laddat ner en fil. *Letar ny uploader* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ajdå, märkte nu att man måste vänta en timme efter att man har laddat ner en fil. *Letar ny uploader* Klockan då du skrev: 14:02 Klockan nu: 15:06 Haru hittat någon ny uploader än? Vill ju se filmen. Föresten heter det inte bondar, det heter bönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) *borta* Redigerad 15 maj, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ladda ner den här istället. Btw, det heter visst bönder... Okay... Joo, det var det jag sa. Du skrev ju "två bondar" två bondar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Okay... Joo, det var det jag sa. Du skrev ju "två bondar" Ojdå :"> Skriv gärna vad ni tycker om filmen när ni sett den. Alltid roligt med lite kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Hehehe, filmen var rätt skön faktist. Ful men endå passande musik Den får 3 av 5 utav mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Cool film Den första låten lät ju helt sjuk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Cool film Den första låten lät ju helt sjuk! Den första låten är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Den första låten är bäst! Ja, det var den, men den var sjuk! Snyggt fluget mellan trädtopparna iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mycket bra film Håller med xstrrem också, härligt flugit mellan trädtopparna. Fast det bästa var ändå när du slungade iväg den harvaren (eller vad det heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 5 av 5 för att den första låten fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Haha, helt underbar. Props för din ägande musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Laddas ner just nu. 39%. Den verkar skön. Vad handlar den om mera i detalj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Unfortunately, the link you have clicked is not available. Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Kan inte ladda ner filmen:( Unfortunately, the link you have clicked is not available. Your transfer cannot be completed. Most likely the file has exceeded its allotted bandwidth or has been removed by the original sender or a recipient. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Någon dumskalle har tydligen tagit bort filen från deras server. Kan lägga upp den igen, hold on. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Någon dumskalle har tydligen tagit bort filen från deras server. Kan lägga upp den igen, hold on. Tack Topp3! Och tack för alla kommentarer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Den är uppladdad nu (tog ett jävla tag). Editerar in en länk i huvudinlägget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts