BroDD Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Ett tips... sitt inte under studsmattan när nån annan hoppar.. gjorde ja för nåra dar sen.. fick en lätt hjärnskakning och ett fett sår på ögonbrynet... såg dubbelt oxo (så som dom gör i tecknad film när dom slår sig... de va äckligt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 När jag körde "krig" med minan grannar på studsmatta sparkade jag till honom i luften så han landade med pungen på den där metallgrejen ! Det var kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 När jag körde "krig" med minan grannar på studsmatta sparkade jag till honom i luften så han landade med pungen på den där metallgrejen ! Det var kul! Inte lika kul för honom tror jag xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Asså alla ni som har studsmatta, ni bor i villor va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Asså alla ni som har studsmatta, ni bor i villor va? Alla jag känner har det. Det är nog lite svårt att ha en sån om man bor i lägenheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Det är nog lite svårt att ha en sån om man bor i lägenheter. Ser framför mig att ha en sån i vardagsrummet, lyckat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 Har ingen studsmatta själm men hoppar hos kompisar Valle-Balle Special: hoppa högt, lnda på arslet, använd samma studs till att landa på knäna, sen frammåtvolt och ställa sig upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts