Arman Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Köpte idag biljetten till premiären på onsdag klockan 23:59... Ska ni se den, ni också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Det är klart man ska se den. Skulle tom. köa utanför men då dom som skulle hänga med backade ur så orkade jag inte stå där helt själv. Var det lång kö? Fick du vänta länge? Har tänkt att kolla på internet imorgon efter biljetter så man får hoppas. EDIT: Går inte premiären kl. 00:03? Redigerad 15 maj, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Går inte premiären kl. 00:03? Nej, varför är man så petig med tiden när det gäller premiärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ska också se den, men jag vet inte om det blir på premiären... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag ska se den på Palladium som sig bör, på den raden med mest benutrymme i center. Dock när den gått på bio ett bra tag, jag menar, men vill ju vara lite ifred och inte ha en allltför stor folkmassa bredvid sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Jag ska LUGNT se den på bio, gjorde inte det med episode II (gjorde inget, den va inte SÅ bra). Men denna verkar bli jättebra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vet någon om man får Star Wars-prylar på premiären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Arman: Åkte in för att kolla om det fanns någon biljett kvar, räknade inte med att det skulle finnas, för att jag ville inte hålla på att fundera; "tänk om". Iaf så har jag 3 biljetter på Palladium på onsdag kl. 23.59 Så vi kanske ses där då? Fan va lycklig man är nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Arman: Åkte in för att kolla om det fanns någon biljett kvar, räknade inte med att det skulle finnas, för att jag ville inte hålla på att fundera; "tänk om". Iaf så har jag 3 biljetter på Palladium på onsdag kl. 23.59 Så vi kanske ses där då? Fan va lycklig man är nu! Congratz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mina kompisar som även skulle köpa en biljett till premiären åt mig måste ha trott att biljetterna släpptes 7.30 imorse, så de sov över på gatan för att få några bra. Lite synd om dem bara att biljettern inte släpptes förräns 17.30 på kvällen samma dag Jag skulle aldrig köa i 24 timmar för att få ett par biobiljetter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mina kompisar som även skulle köpa en biljett till premiären åt mig måste ha trott att biljetterna släpptes 7.30 imorse, så de sov över på gatan för att få några bra. Lite synd om dem bara att biljettern inte släpptes förräns 17.30 på kvällen samma dag Jag skulle aldrig köa i 24 timmar för att få ett par biobiljetter 24 timmar? Fanns några i Göteborg som sov i tre veckor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 24 timmar? Fanns några i Göteborg som sov i tre veckor... Hahaha, det är ju synd om dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) 24 timmar? Fanns några i Göteborg som sov i tre veckor... Va ägda de måste känna sig om dom får veta att man gled in halv 4 och köpte 3 biljetter Redigerad 15 maj, 2005 av stalker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Vet någon om man får Star Wars-prylar på premiären? Prylar vet jag inte, men när min bror gick på Episod II premiären i Göteborg så precis när allt släcktes ner så startade inte filmen. Alla buade, men plötsligt hörde man Darth Vaders andningar och så kom Darth Vader följd av en massa Stormtroopers in i biografen och stog och snackade längst fram typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Prylar vet jag inte, men när min bror gick på Episod II premiären i Göteborg så precis när allt släcktes ner så startade inte filmen. Alla buade, men plötsligt hörde man Darth Vaders andningar och så kom Darth Vader följd av en massa Stormtroopers in i biografen och stog och snackade längst fram typ Med en röst från en mesig "usher" eller James Earl Jones? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Kan inte släppa att första gången jag såg trailern för den så var jag 99% säker på att det var en paroidi, fett man skrattade när man såg att de va äkta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts