Jump to content

Star Wars: Episod III - Mörkrets Hämnd

Arman
 Share

Recommended Posts

Det är klart man ska se den. Skulle tom. köa utanför men då dom som skulle hänga med backade ur så orkade jag inte stå där helt själv. Var det lång kö? Fick du vänta länge?

Har tänkt att kolla på internet imorgon efter biljetter så man får hoppas.

EDIT:

Går inte premiären kl. 00:03?

Redigerad av stalker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arman:

Åkte in för att kolla om det fanns någon biljett kvar, räknade inte med att det skulle finnas, för att jag ville inte hålla på att fundera; "tänk om". Iaf så har jag 3 biljetter på Palladium på onsdag kl. 23.59 ^_^

Så vi kanske ses där då? ^_^

Fan va lycklig man är nu!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Arman:

Åkte in för att kolla om det fanns någon biljett kvar, räknade inte med att det skulle finnas, för att jag ville inte hålla på att fundera; "tänk om". Iaf så har jag 3 biljetter på Palladium på onsdag kl. 23.59 ^_^

Så vi kanske ses där då? ^_^

Fan va lycklig man är nu!

Congratz... ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina kompisar som även skulle köpa en biljett till premiären åt mig måste ha trott att biljetterna släpptes 7.30 imorse, så de sov över på gatan för att få några bra. Lite synd om dem bara att biljettern inte släpptes förräns 17.30 på kvällen samma dag ^_^ Jag skulle aldrig köa i 24 timmar för att få ett par biobiljetter ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mina kompisar som även skulle köpa en biljett till premiären åt mig måste ha trott att biljetterna släpptes 7.30 imorse, så de sov över på gatan för att få några bra. Lite synd om dem bara att biljettern inte släpptes förräns 17.30 på kvällen samma dag ^_^ Jag skulle aldrig köa i 24 timmar för att få ett par biobiljetter ^_^

24 timmar? Fanns några i Göteborg som sov i tre veckor...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet någon om man får Star Wars-prylar på premiären? ^_^

Prylar vet jag inte, men när min bror gick på Episod II premiären i Göteborg så precis när allt släcktes ner så startade inte filmen. Alla buade, men plötsligt hörde man Darth Vaders andningar och så kom Darth Vader följd av en massa Stormtroopers in i biografen och stog och snackade längst fram typ ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Prylar vet jag inte, men när min bror gick på Episod II premiären i Göteborg så precis när allt släcktes ner så startade inte filmen. Alla buade, men plötsligt hörde man Darth Vaders andningar och så kom Darth Vader följd av en massa Stormtroopers in i biografen och stog och snackade längst fram typ ^_^

Med en röst från en mesig "usher" eller James Earl Jones? ;)^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor